cvanderburgt Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Heeft iemand een script voor een huis; /rentroom /sellhouse en zo. Groet, Clemens Reageren
WackoX Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 in welke stad? wat voor soort huizen? hoeveel? hoe duur? heb je een account systeem? heb je een level systeem? waar in de stad? ben je zelf al begonnen? heb je script kennis? weet je hoe alles moet? ben je wel goed bij je ***? Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Op het samp-forum staat wel een Filterscript voor huizen. Dit is heel erg provisorisch, maar als je het bewerkt is het denk ik wel bruikbaar. Maarja, daarbij weet ik ook weer niet wat je al hebt gedaan aan scripten, wat je weet van scripten, wat is de bedoeling van je script enz. (zoals Danny al zegt) Laat ik het zachtjes uitdrukken... je vraag is een beetje erg vaag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.