Arthis Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hallo, Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007? alvast bedankt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007?alvast bedankt. Dat moet dan haast wel met cheats, denk ik. Je kunt eventueel deze trainer gebruiken waarmee je met een druk op de knop punten voor de fanshop krijgt. Start bij gebruik eerst de trainer, en dan het spel. Succes ermee! Reageren
Arthis Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007?alvast bedankt. Dat moet dan haast wel met cheats, denk ik. Je kunt eventueel deze trainer gebruiken waarmee je met een druk op de knop punten voor de fanshop krijgt. Start bij gebruik eerst de trainer, en dan het spel. Succes ermee! ik heb het voor de xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.