loop Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hallo. ik heb nog een vraagje over gta sanandreas ik heb nu een auto gedownload en die staat op de plek van dse sentinel maar ik heb er nog een gedownload en die replacet ook de sentinel zou ik ook bijvoorbeeld gewoon een andere auto kunnen replacen bijvoorbeeld de stretch en moet ik dan nog iets veranderen aan de naam van mijn gerdownloade auto want dat is nu sentinel.dff en sentinel.txd zou dat dan mischien stretch.dff en stretch.txd moeten worden of maakt dat niet uit? ik hoop dat jullie het mij kunnen vertellen. groeten paul. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Hallo. ik heb nog een vraagje over gta sanandreas ik heb nu een auto gedownload en die staat op de plek van dse sentinel maar ik heb er nog een gedownload en die replacet ook de sentinel zou ik ook bijvoorbeeld gewoon een andere auto kunnen replacen bijvoorbeeld de stretch en moet ik dan nog iets veranderen aan de naam van mijn gerdownloade auto want dat is nu sentinel.dff en sentinel.txd zou dat dan mischien stretch.dff en stretch.txd moeten worden of maakt dat niet uit?ik hoop dat jullie het mij kunnen vertellen. groeten paul. Je geeft zelf namelijk al het goede antwoord Je kan die naam sentinel.dff en sentinel.txd vervangen door de namen te wijzigen in stretch.dff en stretch.txd. EDITHuh? Zeg je "bedankt" tegen je eigen? O_o Bewerkt: 15 december 2007 door GTA_XP Reageren
loop Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hallo. ik heb nog een vraagje over gta sanandreas ik heb nu een auto gedownload en die staat op de plek van dse sentinel maar ik heb er nog een gedownload en die replacet ook de sentinel zou ik ook bijvoorbeeld gewoon een andere auto kunnen replacen bijvoorbeeld de stretch en moet ik dan nog iets veranderen aan de naam van mijn gerdownloade auto want dat is nu sentinel.dff en sentinel.txd zou dat dan mischien stretch.dff en stretch.txd moeten worden of maakt dat niet uit?ik hoop dat jullie het mij kunnen vertellen. groeten paul. ok bedankt. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Er zijn veel mensen die dat niet weten, vooral de beginnende moders. Er zijn veel mensen die denken dat het spel dat crasht wat ik dus ook dacht maar dat heb je alleen als je een van de bestanden verkeert hernoemt hebt bijv. stretch.txd - srtetch.txd dan crasht het spel. Maar je kunt dus gwn hernoemen bij IMGTool 2.0 kun je volgens mij gwn met rechtermuisknop aanklikken en dan op F4 duwen maar kan dus ook op normale manier: Slecteren>Rechter muisknop>Hernoemen. Of via Selecteren>Bewerken?>Hernoemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.