Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo. ik heb nog een vraagje over gta sanandreas ik heb nu een auto gedownload en die staat op de plek van dse sentinel maar ik heb er nog een gedownload en die replacet ook de sentinel zou ik ook bijvoorbeeld gewoon een andere auto kunnen replacen bijvoorbeeld de stretch en moet ik dan nog iets veranderen aan de naam van mijn gerdownloade auto want dat is nu sentinel.dff en sentinel.txd zou dat dan mischien stretch.dff en stretch.txd moeten worden of maakt dat niet uit?

ik hoop dat jullie het mij kunnen vertellen.

groeten paul.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo. ik heb nog een vraagje over gta sanandreas ik heb nu een auto gedownload en die staat op de plek van dse sentinel maar ik heb er nog een gedownload en die replacet ook de sentinel zou ik ook bijvoorbeeld gewoon een andere auto kunnen replacen bijvoorbeeld de stretch en moet ik dan nog iets veranderen aan de naam van mijn gerdownloade auto want dat is nu sentinel.dff en sentinel.txd zou dat dan mischien stretch.dff en stretch.txd moeten worden of maakt dat niet uit?

groeten paul.

Je geeft zelf namelijk al het goede antwoord ;)

Je kan die naam sentinel.dff en sentinel.txd vervangen door

de namen te wijzigen in stretch.dff en stretch.txd.

EDITHuh? :cab: Zeg je "bedankt" tegen je eigen? O_o

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

groeten paul.

ok bedankt.

Geplaatst:

Er zijn veel mensen die dat niet weten, vooral de beginnende moders.

Er zijn veel mensen die denken dat het spel dat crasht wat ik dus ook dacht maar dat heb je alleen als je een van de bestanden verkeert hernoemt hebt bijv. stretch.txd - srtetch.txd dan crasht het spel.

Maar je kunt dus gwn hernoemen bij IMGTool 2.0 kun je volgens mij gwn met rechtermuisknop aanklikken en dan op F4 duwen maar kan dus ook op normale manier: Slecteren>Rechter muisknop>Hernoemen.

Of via

Selecteren>Bewerken?>Hernoemen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...