-Paul Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Toen ik bij Downloads zat te kijken vond ik een leuke Modificatie, hierbij zou San Andreas overstromen, dat leek me echt wel gaaf om eens te zien, hier is het filmpje Klik hier om het filmpje te zien! De maker van deze modificatie is Ikt Als je het zelf wilt downloaden kan dat ook. Klik hier Verder vind ik het zelf een TOP mod Ik zeg alvast één ding, als je het wilt downloaden, doe dat, maar zorg echt ervoor dat je een back-up hebt, want anders heb je voor altijd zo het water Bedankt Ikt, super gemaakt
joppie Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 'Waarom' heb je hier een topic voor aangemaakt?
-Paul Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 'Waarom' heb je hier een topic voor aangemaakt? Ik wil gewoon iedereen laten weten dat het een leuke mod is ^^
WackoX Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ppfffff gewoon waterlevel downloaden en naar 10 veranderen, zo moeilijk?
-Paul Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Nou beginnen jullie allemaal wel te zeuren, en ook dat het anders kan, en blablabla, maar ik heb het nu over de Mod van Ikt, ik vind het zelf een leuke goede mod, als je er alleen maar slechte commentaar op hebt, ga dan maar naar ander topic hoor Ik wil ook alleen maar iets leuks doen
GTA_XP Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Nou beginnen jullie allemaal wel te zeuren, en ook dat het anders kan, en blablabla, maar ik heb het nu over de Mod van Ikt, ik vind het zelf een leuke goede mod, als je er alleen maar slechte commentaar op hebt, ga dan maar naar ander topic hoor Ik wil ook alleen maar iets leuks doen Hoe méér mods, hoe leuker
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Onnodige mod, je kan ook je eigen waterlevel bepalen door de watertool te downloaden. Ga eerst SA:MP spelen en ga dan oordelen over deze mod, de enige goede mods op GTAGames vind ik. Big Smoke Beta, Grand Tani Islands, en de Nederlandse ondertiteling mod.
Feel Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Leuke mod zeg. Het is wel grappig om te zien. En dat liedje. Dat hoort er wel goed bij. Zo iets als 11/9
Wazuup Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Showroom is alleen voor het showen van je eigen werk, als iedereen een mod ging aanprijzen zou het nogal hectisch worden in deze fora. Gesloten.
Recommended Posts