maurits d.k. Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) het. ik heb Alci s SAAT GUI FrontEnd 1.0 gedownload en dan krijg ik dit wat nu? er staat geen readme bij kan iemand mij helpen? Bewerkt: 15 december 2007 door maurits d.k. Reageren
Arthis Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 vlogens mij moet je op het meest rechtse icoontje klikken. Reageren
Nickonly Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Dat progamma wat je gedownload hebt is slechts een verbeterde interfase voor het "echte" progamma SAAT. Dit is gemaakt omdat dat progamma SAAT zonder dit progamma wat je gedownload hebt bijna niet te begrijpen is, en dus vrijwel niet te hanteren. Als je het dus wil laten werken moet je SAAT zelf eerst downloaden, en dan moet je het hiermee openen, en dan zal ie het doen. Gegroet, Nickonly Reageren
maurits d.k. Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 arrghhh.... totaal overheen gekeken er stont eronder part 2 die heb ik dus gedownload... en alles werkt! (slotje) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.