wessulletje Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 wat zijn de codes voor mta rpg servers en wat kan je er allemaal mee? Reageren
Rivel Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hey! Zou je je vraag iets beter kunnen verwoodren. Je kan ook even op Google zoeken. Ik denk dat iedere MTA RPG verschillend is. En dat het gewoon aan de maker ligt welke functies hij erin wil. Ik heb het nog nooit gespeeld dus ik kan er neit veel over zeggen. Buiten dat je gewoon even op google moet zoeken. Jow Reageren
wessulletje Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hey!Zou je je vraag iets beter kunnen verwoodren. Je kan ook even op Google zoeken. Ik denk dat iedere MTA RPG verschillend is. En dat het gewoon aan de maker ligt welke functies hij erin wil. Ik heb het nog nooit gespeeld dus ik kan er neit veel over zeggen. Buiten dat je gewoon even op google moet zoeken. Jow je hebt van die codes van !rob bank bijv maar zijn er ook andere codes voor acties die je kan doen en moet je die als cop of robber doen bijv Reageren
Rivel Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Dat zit denkik gewoon in de map die je op dat moment speelt. Reageren
Argon Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Dat zit denkik gewoon in de map die je op dat moment speelt. Nee, deze scripts zijn gemaakt met behulp van mIRC scripting. Je hebt dus eerst een IRC channel nodig op een IRC server en het programma mIRC dat je gratis kan downloaden dacht ik. Documentatie over dit soort scripts is er al meer als genoeg je moet het alleen weten natuurlijk mtasa.com forum (engels). @Rivel, bij SA:MP zit dat in de gamemode maar bij MTA niet, ... Dit zal pas bij MTA:DM kunnen die niet lang meer weg zal blijven denk ik als ik zowat naar de changelog kijk op de site van mta. Bewerkt: 17 december 2007 door Argon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.