RuftCrush Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Onderwerp: Haze Soort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Doe je best!
.Antonio Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Hier mijn sig: .Antonio: Succes jonge
RuftCrush Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Okay mooi zo let the battle begin! RuftCrush .Antonio
.Levi. Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Mijn stem gaat naar .Antonio. Zeer goede gebruik gemaakt van de kleuren maar vooral de belichting. Ik vind de render er ook erg mooi uitkomen. Effecten zijn passend en redelijk goed verdeeld over de signature, al vind ik de linkerkant een tikkeltje te leeg uitzien. Ik weet het, het hoef niet altijd overal vol maar zoals je de rechterkant hebt gedaan zou bij de linkerkant ook wel een beetje mogen. De kleur van de tekst heb ik niks op aan te merken, wel de font. Ik zou een dunnere font nemen en de tekst .Antonio zichtbaar maken, wit zou mooi zijn. Een lijntje kan maar hoeft niet echt per se. Een geslaagde signature in ieder geval. Ik heb niet op RuftCrush gestemd. Vooral vanwege de belichting en de open ruimtes in de signature. De render zelf vind ik wat te donker wat er niet echt realistisch uit ziet. Een pluspunt is dat de keuren elkaar niet vloeken, het geheel past in ieder geval bij elkaar. Ik vind dat je het Patchwork effect op een leuke manier naarvoren hebt gebracht. De effecten erachter zien er ruig en grungy uit, mijn complimenten. Je tekst past erbij, maar het is niet echt mijn smaak.
.Antonio Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Tnx voor je rate .Levi. Maar ik vind het een beetje zwak dat er maar 1 stem is uitgebracht, komop jongens, stemmen!
TomHagen Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 RuftCrush: De achtergrond is op zich wel mooi, maar jammer dat het minder achtergrond wordt omdat die net zo licht is al de robot (of wat het ook is). Daardoor wordt het wat vool. De tekst is wel goed (lettertype is niet van jouzelf?), ook goed geplaatst. .Antonio: Hier is de achtergrond wel goed naar achter gezet, en de render is ook mooi geplaatst. Het is wel onduidelijk wat het verschil is tussen render en achtergrond aan de rechterkant. De achtergrond is verder wat leeg, maar de tekst vult dat goed op. Ik stem toch op .Antonio omdat de achtergrond van RuftCrush iets te fel is.
.Levi. Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Winnaar .Antonio +1 punt voor jou. Verliezer RuftCrush -1 punt voor jou, wat betekent dat je uit de ranking bent helaas.. Closed en updated.
Recommended Posts