Rivel Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hallo allemaal! Als ik de gehele server.cfg heb ingevuld. echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password *de pass* maxplayers 32 port 7777 hostname Rivel's Interne Test Server gamemode0 lvdm 1 filterscripts adminspec vactions SandrasScriptTool4 XtremeAdmin2 announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com anticheat 0 Het is een interne server, dus moetik geen poort openen. Eerst lukte het altijd. Maar sinds vandaag niet meer. Als ik de samp-server open. Dan opent ie. Staat ie 5 seconden open en dank omt er het bericht dat hij geblokkeerd is en dan kan ik kiezen voor rapport verzenden enzo... Maar, hoe komt het? Heb ik iets fout? Alvast bedankt! Rivel Reageren
Sandra Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 - kijk eens in de server-log of daar een error staat onderaan - probeer eens minder filterscripts te gebruiken. - Krijg je die error ook als je geen filterscripts gebruikt? Reageren
Rivel Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik krijg geen error zonder filterscripts. Maar daarvoor gebruikte ik ook xadmin en jouw scripttools en dat lukte prima. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Als hij het zónder filterscripts wel doet, dan weet ik nu al dat er een foutje zit in de filterscripts. Download ze allemaal eens opnieuw, en installeer ze nog eens? Normaal gesproken horen ze het gewoon te doen. Reageren
Rivel Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Als hij het zónder filterscripts wel doet, dan weet ik nu al dat er een foutje zit in de filterscripts. Download ze allemaal eens opnieuw, en installeer ze nog eens? Normaal gesproken horen ze het gewoon te doen. Ik heb sandras scripttools opnieuw geinstalleerd, ook Xtremeadmin(die had ik nog). En nu doet ie het plots weer. Gek. Toch bedankt iedereen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.