ali_12_58 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Missie: Los Desperados ik heb een probleem bij de missie want ik weet niet hoe ik mensen moet rekruteren. kan iemand mij dat vertellen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Je richt met een wapen op een homie, en je drukt op G Reageren
Donwell Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Niet alleen G is een optie, ook 'H' geeft resultaat. Alleen dan blijven je homies wel staan, met G laat je ze volgen. Met deze optie kun je ook meteen achterhalen waar deze knoppen voor zijn; met G laat je ze jou volgen en met H laat je ze staan. Houdt één van de knoppen wat langer ingedrukt om ze te derecruteren. Je hoeft niet alleen met een wapen, op het moment dat er een driehoekje boven het hoofd verschijnt kun je al iemand rekruteren, dus ook met de blote hand. Reageren
ali_12_58 Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Je richt met een wapen op een homie, en je drukt op G Thanxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.