Soul Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Niemand? Zeg meteen ook of jullie mij een beginner vinden of niet Bewerkt: 16 december 2007 door Soul Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 mooi alleen: ik vind het jammer dat je geen render gebruikt je steeds de zelfde vorm van sigs maken gebruikt met de zelfde kleuren maar opzich is hij wel mooi 7/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik zal je kunstwerk wel even beoordelen. Hmm, beginner.. Heb eigenlijk nog vrij weinig van je design kunsten kunnen zien om hier een oordeel over te hebben maar als ik je op deze creatie moest beoordelen dan zou ik zeggen een gevorderde beginner. Eindelijk, je creatie is aan de beurt. Ik zal het gewoon kort en krachtig houden. Het is een signature met mooie kleuren, het heeft best iets aparts en ik heb veel prachtige creaties gezien die ook zulk soort kleuren gebruiken. Probeer alleen niet te veel drukke effecten erin te gebruiken, op den duur gaat dat er slordig uitzien denk ik. Want het is dan even mooi op het eerste gezicht maar daarna zie ik dat het eigenlijk een te drukke boel is. De kleur rood in het midden had je iets minder naarvoren moeten laten komen. Ik zou de zijkanten wat zachter maken van kleur zodat het mooi geleidelijk is. Natuurlijk niet over het hoofd gezien zijn de scanlines in je signature. Bij zulke sigs als deze doet dat het altijd wel goed, hier had ik het liever op een aantal plekken gezien en niet over de hele sig. Ik zou de scanlines in het midden met een softe brush wat gummen, gewoon wat doorzichtiger maken. Je tekst is niet echt passend bij de signature. Ik zou de tekst zwart laten en mooi rechts onder in de hoek plaatsen en de puntjes weglaten. Probeer wat verschillende fonts uit. Iets moderns of wat oudachtigs zou netjes staan. Ik zal het gewoon kort en krachtig houden. Helaas niet gelukt.. Reageren
Think Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik vind het wel mooi, het lijkt een beetje op een zondsondergang in een bos. Alleen is het misschien net iets te donker en te veel in het midden. Ik had ook moeite om je tekst te lezen, en wat is de bedoeling van de drie puntjes in het midden? Verder vind ik het een mooie sig! 7.5/10 Reageren
Soul Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik vind het wel mooi, het lijkt een beetje op een zondsondergang in een bos.Alleen is het misschien net iets te donker en te veel in het midden. Ik had ook moeite om je tekst te lezen, en wat is de bedoeling van de drie puntjes in het midden? Verder vind ik het een mooie sig! 7.5/10 Het is gewoon een beetje de tekst laten uitbollen (ik kan het niet anders uitleggen) Een beetje van .. Soul ... begrijp je Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Dit is een best saaie design, In ieder geval komt dat doordat er geen render in zit Laat ik ook niet vergeten dat het best eentonige kleuren zijn Dat maakt de sig wel minder mooi Oh, het is je 2e design, dat geeft wel weer een plus punt 70% - tja... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.