Jump to content

Giftige stoffen in spelcomputers

Giftige stoffen in spelcomputers  

39 leden hebben gestemd

1. 1. Houden jullie rekening met het milieu bij het kopen van een spelcomputer?

• Ja
      5
    • Neen
      32
    • Soms
      1
  2. 2. Nu je dit weet, ga je dat doen?

• Ja
      5
    • Neen
      26
    • Ik weet het nog niet
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Houden jullie hier rekening mee bij het kopen van jullie spelcomputer? Ik wist niet dat de fabrikanten hier zo weining om gaven. Op de site die ik jullie heb gegeven kun je ook zien hoe elke console appart scoort. Een kleine samenvatting:

De Wii scoort het best op energieverbruik, maar het slechts wat betreft recyclage. De XboX bengelt er wat tussen in. En de PS3 scoort het slecht in energieverbruik, maar het best in recyclage.

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Bij het kopen hou ik er geen rekening mee, maar ik weet wel dat de wii het meest millieuvervuilend is en die heb ik ook niet.

De xbox 360 was ook best slecht voor millieu en de ps3 kreeg het hoogste punt.

De meeste mensen houden er geen rekening mee bij het kopen maar ik vind het goed dat het in nieuws komt dat ze snelcht zijn voor millieu.

Ik doe het voor het gamen. Mij kan het egt niet schelen dat m'n PS# het minst zuinig is in verbruik maar het schoonst is in recycling. En ik denk dat dit topic in 'Consoles en Beurzen' moet staan. Dit is volgens mij een egt Al Gore topic

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

jezus... wat een gezijk... hebben ze niks beters te doen ofzow... ga dieren redden @__@ en pak niet onze games af!

Geplaatst:

omfg precies of onze ozonlaag gaat kapot door spelcomputers hahaha :puh:

nee ik denk niet dat je er rekening mee moet houden.

Geplaatst:

Ik heb gewoon een PC, geen spelcomputer, maar als ik er een zou gaan kopen houd ik daar geen rekening.

Dat gezeik van Al Goore is zwaar overdreven, die met zijn kerosineslurpende jet over de wereld vliegt.

Nee, als ik er rekening mee houd zou ik bijna niks meer kunnen kopen.

Geplaatst:

Twee keer Neen! Ik vind dat je een spelcomputer moet kopen die je leuk vind, en niet omdat het milieuvriendelijk is...

• 4 weken later...
Geplaatst:

Natuurlijk is het jullie mening, maar om nu direct het topic van kristof01 af te kraken is niet de bedoeling hé ;)

Eerlijk gezegd hou ik er zelf geen rekening mee. Momenteel zal ik dit in de toekomst ook niet doen. Er zijn belangrijkere dingen die slechter zijn zoals Auto's, fabrieken etc. en ga dan liever daar eerst rekening mee houden. Ik laat me ook weinig vervoeren met de auto, en ga momenteel ook niet voor mijn rijbewijs ondanks ik bijna 18 jaar ben. Ik werk in de horeca, dus sta het meeste van mijn tijd daar. Als ik dus naar stad wil kan ik makkelijk openbaar vervoer nemen, en voor naar me werk kan ik altijd met de fiets bij goed weer.

Ik let namelijk daar wat liever op, omdat een auto toch vervuilender is dan een PC.

Natuurlijk is het milieu erg belangrijk, maar ga daar momenteel nog geen rekening mee houden tot dat de slechtere dingen in het milieu opgelost zijn.

ik ben iemand dat veel aan het mileu denkt zoals lichten die mijn zus laat aan staan uit doen.

ik ga zo veel mogelijk met de fiets zoals mijn stage vorig jaar het was 4 kilometer rijden berg op

6weken afgezien :puh: maarja ik doe veel voor het mileu maar als ik game denk ik niet aan die giftige stoffen

het is niets vergeleken met autos openbaar,vervoer,brommers.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Tssss straks komen er nog energielabels om je console te hangen :ch:

Neen en neen dus.

Ik neem gewoon zo min mogelijk de auto als ik ergens naartoe moet, vind ik persoonlijk wel genoeg eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...