gta-pilot Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 ik ben totaal niet goed in renders maken maar ik vond deze toch wel geslaagt Origineel Render Ik heb de linkse die staat gebruikt Rate en Com please! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Best mooie render, alhoewel er zitten flink wat kartels aan, en hij heeft geen voeten ? 5/10 Sorry, meeste komt door de kartels. Reageren
Traser Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik ga mee met .WhoopDiDoo. 5/10 Reder = teveel kartels, Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Best mooie render, alhoewel er zitten flink wat kartels aan, en hij heeft geen voeten ?5/10 Sorry, meeste komt door de kartels. nee die zaten achter het lijk en ik weet ook niet hoe die kartels er in komen want toen ik het opsloeg was alles heel smooth Reageren
BigM Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Te hoekig. Meer kan ik er niet over zeggen. Je wilt toch me mening weten. 6/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Best mooie render, alhoewel er zitten flink wat kartels aan, en hij heeft geen voeten ?5/10 Sorry, meeste komt door de kartels. nee die zaten achter het lijk en ik weet ook niet hoe die kartels er in komen want toen ik het opsloeg was alles heel smooth Dat weet ik ook wel, maar als je iets gaat renderen, moet je ervoor zorgen dat het een geheel plaatje is. Bijvoorbeeld, jij gaat mij toch ook niet renderen, als ik op een foto, achter een kast stond, die tot mijn middel komt? Maarja. Reageren
kuys Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Heb hier niet veel over te zeggen, het meeste is al gezegd wat ik wou zeggen:P van mij krijg je een 4, probeer de volgende keer dan een de buitenkant een klein beetje te bluren, dat zou veel mooier zijn Reageren
Ferre Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Gerenderd met de gum? Gebruik een andere tool of gebruik de tool wat beter. De Polygonnal Lasso Tool of de Pen Tool (lastiger) want het niet nou niet echt super. Het komt vooral omdat je soldaat teveel lijkt op de achtergrond (goede camouflage dus ), of je hebt niet goed gekeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.