Jopper47 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hey iedereen, Kan ik deze Freight Box in plaats van een normale freight wagon vervangen? Van Johannes47 Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hey iedereen,Kan ik deze Freight Box in plaats van een normale freight wagon vervangen? Van Johannes47 Jazeker, je zult geen problemen ondervinden als je hem vervangen heb Greetz Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hey iedereen,Kan ik deze Freight Box in plaats van een normale freight wagon vervangen? Van Johannes47 Jazeker, je zult geen problemen ondervinden als je hem vervangen heb Greetz Oke bedankt! Ik zal hem gelijk vervangen! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Waar kun je dat vervangen? of hoe maak je ze langer? Reageren
K.O. Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Door te modden. A.d.h.v. een bepaald programma, genaamd IMG Tool, open je het gta3.img archief. Vervolgens haal je het DFF bestand van die wagon eruit en je vervangt het model van de normale trein met die van deze Freight Box. Om de modellen langer te maken gebruik je een 3D programma waarmee je DFF bestanden kan importeren/exporteren, zoals ZModeler of 3D Studio MAX (met Kam's scripts). Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Door te modden. A.d.h.v. een bepaald programma, genaamd IMG Tool, open je het gta3.img archief. Vervolgens haal je het DFF bestand van die wagon eruit en je vervangt het model van de normale trein met die van deze Freight Box.Om de modellen langer te maken gebruik je een 3D programma waarmee je DFF bestanden kan importeren/exporteren, zoals ZModeler of 3D Studio MAX (met Kam's scripts). thanks;) Reageren
Jopper47 Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Ik had hem vervangen maar jammer genoeg kun je niet meer in de wagon. Bewerkt: 21 december 2007 door Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.