Sjorszzz Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Beste mensen ik heb een filmpje gemaakt waarop je een hek voor een riool ziet staan. Maar weet er iemand hoe ik achter dat hek kan komen. Als dit niet mogelijk is kan er dan wel een mod voor worden gebruikt??? Die dat hek weg haald ofzo? Maar toch denk ik dat je er gewoon in moet kunnen komen want er komt licht uit vanaf de andere kant. Filmpje ---> http://nl.youtube.com/results?search_query=Hek+gta <----- hier te vinden. Edit het gaat om het hek waar ik de auto voor opblaas. Bewerkt: 15 december 2007 door sjors12345 Reageren
WackoX Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Je kan dat hek niet weg krijgen, en BTW je kan gewoon met een teleport mod er in komen, Ik ben er wel eens geweest, het is gewoon een korte tunnel die opeens eindigt en dan van je dus eindeloos naar beneden. niks interessants Bewerkt: 17 december 2007 door Danny_k Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Achter het hek loopt het inderdaad gewoon dood. Moved naar overige hulp btw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.