Jump to content

Waar kun je zien welke versie je ps3 is?

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titels zegt: Waar of hoe kun je zien welke versie je PS3 is? Ik wil er een custom theme opzetten maar ik weet niet of het kan op mijn PS3.

Geplaatst:

Hey GTAGijsso,

Ik zal je even helpen, voor te zien welke versie je hebt moet je dit doen: Ga naar Instellingen --> Systeeminstellingen --> Systeeminformatie, en dan kan je onder Systeemsoftware zien welke versie je hebt.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben, als je nog vragen hebt, stel ze maar gerust!

Geplaatst:

Wat heeft een custom theme met de versie van de ps3 te maken?

Op iedere versie van de ps3 die er is kan je costum themes instaleren.

Alleen voor spelen van ps2 spellen moet je weten welke versie je hebt om te weten of de ps3 het kan afspelen.

Of je bedoeld iets heel anders met welke versie.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk maakt het helemaal niet uit welke PlayStation 3-versie je hebt om een Custom Theme erop te doen... Je moet daarintegen wel weten wat voor PlayStation 3-versie je hebt als je een PlayStation 2-spelletje wilt spelen... De 40GB kan namelijk geen PlayStation 2-spellen afspelen...

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:
Wat heeft een custom theme met de versie van de ps3 te maken?

Op iedere versie van de ps3 die er is kan je costum themes instaleren.

Alleen voor spelen van ps2 spellen moet je weten welke versie je hebt om te weten of de ps3 het kan afspelen.

Of je bedoeld iets heel anders met welke versie.

dat is niet waar dat kan pas vanaf versie 1.94 als ik het goed hebt, je kan ook gewoon checken of er theme options in je menu staat, zoja dan kan het.

Geplaatst:

Dus als ik even kijk... Staat er geen Theme Options in mijn Menu... Dus dan kan ik wel Custom Theme's op mijn PlayStation 3 doen?

Geplaatst:
Update gewoon je PS3 en dan heb je automatische de nieuwste versie (2.01). ^_^

Kan dat ook als je geen internet aan je PS3 hebt??

Geplaatst:

Je kunt de update via je PC hier downloaden en dan zet je het .PUP bestandje op een USB of memory stick in DriveLetter:\PS3\UPDATE\ en dan in je PS3 doen en update maar. ;)

Geplaatst:
Je kunt de update via je PC hier downloaden en dan zet je het .PUP bestandje op een USB of memory stick in DriveLetter:\PS3\UPDATE\ en dan in je PS3 doen en update maar. ;)

Bedankt iedereen dat jullie zo snel hebben gereageerd. Maar ik heb nog 1 vraag. Kun je dat costum theme ook op 2.01 doen??

Geplaatst:
Bedankt iedereen dat jullie zo snel hebben gereageerd. Maar ik heb nog 1 vraag. Kun je dat costum theme ook op 2.01 doen??

Ja dat gaat ^_^. Veel plezier met je custom theme!

Geplaatst:

Volgens mij is de nieuwste Firmware versie 2.10. Deze heeft een paar grote voordelen ten opzichte van de oude.

Onder andere dat het nu mogelijk is om WMV en DivX files af te spelen (alleen materiaal wat je vanaf de harde schijf afspeelt, streaming media is nog niet mogelijk). Ook kan je nu de toonhoogte van de headset instellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...