Jump to content

Driver

tjoef

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Misschien spelen sommige onder jullie het spel nog af en toe eens, het is een klassieker geworden. Ik heb het over Driver: you are the wheelman.

Maar ik heb een probleempje, als ik in het opties menu de muziek wil aanzetten en ik druk op escape om naar het main menu te gaan, springt het altijd terug op "off" :? :?

Ik heb eens op google gekeken; niks gevonden dus ik dacht dat hier misschien iemand zou weten wat het probleem is.

PS: Ik heb het spel nog maar net tweedehands gekocht, maar voor de rest werkt het perfect.

Ook als ik tijdens het spel probeer de muziek aan te zetten, springt het ook weer op "off" :(

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij gebeurd dat niet, ik heb het spel verkocht en kan me nog vaag herrinneren dat dit een soort van bug kan zijn dat in het spel zit :(

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

En weet je ook hoe die kan gefixet worden :)

Het spel zit vol glitches btw, wel fijn:D

Ik hoop dat iemand me kan helpen, de muziek is schitterend!

Geplaatst:

Toevallig heb ik dit spel ook, maar nooit gespeeld... Kun je btw ook als personage uitstappen of speelt dit spel zich alleen af in voertuigen?

Geplaatst:
Toevallig heb ik dit spel ook, maar nooit gespeeld... Kun je btw ook als personage uitstappen of speelt dit spel zich alleen af in voertuigen?

Ik denk dat dit alleen in een auto afspeelt, want bij Driver 2 kan je pas voor het eerst uitstappen. Dat spel herinner ik mij nog op de PS1. Bij mij liep hij helemaal schokkerig omdat het spel te groot was :puh:

Maar terug naar het geluid probleem. Wie weet kan je ergens een patch ofziets downloaden. Of vergeet je gewoon telkens op een bevestiging te drukken. Zodat hij niks opslaat.

Geplaatst:
Ik denk dat dit alleen in een auto afspeelt, want bij Driver 2 kan je pas voor het eerst uitstappen. Dat spel herinner ik mij nog op de PS1. Bij mij liep hij helemaal schokkerig omdat het spel te groot was :puh:

Maar terug naar het geluid probleem. Wie weet kan je ergens een patch ofziets downloaden. Of vergeet je gewoon telkens op een bevestiging te drukken. Zodat hij niks opslaat.

Ja, ik had hem ook nog op de PS1 :7 goede tijden uit mijn vroege jeugd...

Maareuh, ik vind nergens een bevestigknop :?. En als ik iets anders verander, slaat hij dat gewoon op!

Als je nou bijvoorbeeld op Internet zoekt on de naam: Driver 2 (ik zeg maar wat) Glitches vind je het misschien :tu:

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

Wat heeft dit met Driver2 en glitches te maken???

Ik heb al eens gegoogled, maar nog niets gevonden :N

Laat de suggesties maar komen, nu heb ik alle tijd (examens zijn gedaan ^_^ )

Hmm.. ik denk dat er een aantal oorzaken ten grondslag aan het probleem kunnen liggen..

1) Nadat je Music op On zet, moet je nog een keer op Spatie of Enter drukken, om dit te bevestigen.

2) Je hebt tijdens de installatie gekozen om de muziekbestanden niet op je harde schijf te installeren maar om ze van de cd af te laten spelen. Je kunt het spel nu zonder cd spelen, maar dan heb je geen muziek. Check dus of je de cd er in hebt.

3) Je hebt één of andere (no-cd) crack geinstalleerd waar bugs inzitten.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:
Hmm.. ik denk dat er een aantal oorzaken ten grondslag aan het probleem kunnen liggen..

1) Nadat je Music op On zet, moet je nog een keer op Spatie of Enter drukken, om dit te bevestigen.

2) Je hebt tijdens de installatie gekozen om de muziekbestanden niet op je harde schijf te installeren maar om ze van de cd af te laten spelen. Je kunt het spel nu zonder cd spelen, maar dan heb je geen muziek. Check dus of je de cd er in hebt.

3) Je hebt één of andere (no-cd) crack geinstalleerd waar bugs inzitten.

1)nop, want als ik iets anders verander slaat hij dat wel op

2)zal ik direct eens uitproberen ^_^

3)Niks, geen crack geInstalleerd, enkel het spel zelf

Ik zal hem anders eens proberen opnieuw te installeren.

heeft toevallig iemand nog ergens een uitgespeeld savegame liggen?

En weet er iemand hoe je savegames verwijderd of toevoegd(dus vanuit een andere map in het spel zetten, zoals gta)?

Geplaatst:

Driver 1,gwoon een machtig spel,het beste van

ps1,voor mij toch.de bugs en glitches heb ik nooit

tegengekomen,maar 1 x ik was plankgas vooruit op

een bergopen dan de poli die me dan van de baan boven

de boord van de straat duwd en reed op de aarde naast de

weg en daar zakte weg,zoals in drijfzan,en reed gwoon een

toertje onder de stad,tot ik uiteindelijk weer op de straat belande

vergelijkbaar met de glitches van gta :)

Het beste met het kerst en nieuwjaar!

>>> Door Froodooo: Het gaat hier om een probleem in het spel waarmee tjoef geholpen wil worden, het gaat niet over het discussiëren over Driver.<<<

• 4 weken later...

ik heb ook driver op de pc.ook zo,n probleem als ik music on zet da springt hij ook op off :ch: .

ontopic:beneden een tijdelijke oplossing.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:
Hallo!

Misschien spelen sommige onder jullie het spel nog af en toe eens, het is een klassieker geworden. Ik heb het over Driver: you are the wheelman.

Maar ik heb een probleempje, als ik in het opties menu de muziek wil aanzetten en ik druk op escape om naar het main menu te gaan, springt het altijd terug op "off" :? :?

Ik heb eens op google gekeken; niks gevonden dus ik dacht dat hier misschien iemand zou weten wat het probleem is.

PS: Ik heb het spel nog maar net tweedehands gekocht, maar voor de rest werkt het perfect.

Ook als ik tijdens het spel probeer de muziek aan te zetten, springt het ook weer op "off" :(

ik heb een kleine oplossing maar of het helpt:voor dat je het spel opstart(zo te lezen heb je hem ook op PC)start eerst youtube op tik iets/AC-DC ^_^ in en klik dan een filmpje aan laat die even laden en start het spel op als je bij het menu komt druk je op die knop met windos erop(als je hem hebt tenminste anders crtl/alt/del)

dan gaat hij weer naar je buroblad en dan klik je bij dat filmpje op play dan klik je weer treug naar driver en start je een level op.ik weet niet of dat helpt maar bij mij wel.

Geplaatst:
Hallo!

ik heb een kleine oplossing maar of het helpt:voor dat je het spel opstart(zo te lezen heb je hem ook op PC)start eerst youtube op tik iets/AC-DC ^_^ in en klik dan een filmpje aan laat die even laden en start het spel op als je bij het menu komt druk je op die knop met windos erop(als je hem hebt tenminste anders crtl/alt/del)

dan gaat hij weer naar je buroblad en dan klik je bij dat filmpje op play dan klik je weer treug naar driver en start je een level op.ik weet niet of dat helpt maar bij mij wel.

Wow...

En werkt de muziek dan wel?

EN hoe heb je dat in godsnaam ondervonden :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...