Jump to content

Windows movie maker probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik meer dan 7 (8 dus) bestandjes aan het storyboard wil toevoegen bij Windows Movie Maker 2.0, valt hij meteen uit. Updaten naar 2.1 wil ook niet werken, aangezien deze niet bij software updates verschijnt. Dus 2 dingen, weet iemand hier een oplossing voor? Of weet iemand een andere programmatje wat hetzelfde werkt? Bij voorbaat dank :).

Geplaatst:
bij microsoft en dan via de site naar update's zoeken

Misschien had ik het iets beter moeten uitleggen, want bij Software updates bedoelde ik eigenlijk Microsoft update, en dan de categorie Software, waar ik gehoord heb dat hij daar zou moeten bij staan. Iemand een oplossing?

Geplaatst:

Via google vond ik een topic op een ander forum met hetzelfde probleem, namelijk hier. Iemand verwijst daarin door naar een site met een oplossing die in 95% van de gevallen het probleem zou moeten verhelpen. Hopelijk heb je er wat aan.

Geplaatst:
Via google vond ik een topic op een ander forum met hetzelfde probleem, namelijk hier. Iemand verwijst daarin door naar een site met een oplossing die in 95% van de gevallen het probleem zou moeten verhelpen. Hopelijk heb je er wat aan.

Ondanks mijn niet zo uitgebreidde kennis over de computer heb ik dit kunnen oplossen.

Het lag aan deze .ax file: ffdshow.ax wat ik gerenamed heb naar ffdshow._ax_ en nu kan ik gewoon weer lekker monteren. Erg bedankt voor je hulp Preddy :).

Geplaatst:

Ik ben momenteel bezig met een filmpje over GTA SA in Movie Maker en ik heb het volgende probleem;

Telkens als ik met Movie Maker bezig ben, dan krijg ik na een tijdje de error met dat Rapport Verzenden/Niet Verzenden. Ik heb geen een bestand een andere naam gegeven ofzo maar het gebeurt alsnog. Via Google kon ik niet echt iets vinden wat mijn probleem op zou kunnen lossen dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wil graag z.s.m weer aan de slag met Windows Movie Maker.

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...