Sjorszzz Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hallo Ik wil San Anreas van mn pc verwijderen maar dan komt er ineens dit te staan: setup has experienced an error Please do the following - Close any running programs - Empty your temporary folder - Check your Internet connection ( Internet based setups ) Then try to run the setup again Error code: -5001 Wat is het probleem? Ik heb echt van alles gedaan om hem te verwijderen maar elke keer komt dit er weer te staan. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Doe je rechtermuisknop op het GTA San Andreas icoontje, klik dan op eigenschappen. Dan doel zoeken, en verwijder al je GTA San Andreas mappen. Klik op uninstall en klaar is kees, succes. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Doe je rechtermuisknop op het GTA San Andreas icoontje, klik dan op eigenschappen. Dan doel zoeken, en verwijder al je GTA San Andreas mappen. Klik op uninstall en klaar is kees, succes. Nu heb ik dit gedaan en dan gebeurd er weer het zelfde. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Doe je rechtermuisknop op het GTA San Andreas icoontje, klik dan op eigenschappen. Dan doel zoeken, en verwijder al je GTA San Andreas mappen. Klik op uninstall en klaar is kees, succes. Nu heb ik dit gedaan en dan gebeurd er weer het zelfde. Doe je gta cd is in de pc en probeer dan te verwijderen. Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Verwijder die link dan met Add/Remove Pro Klik! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Sorry voor deze bump, maar ik heb dit probleem ook. En hij staat niet in de lijst. Weet iemand een andere oplossig? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Plaats de DVD in de DVD speler. Ga naar deze computer en rectermuis op de DVD dan klik je op Openen Dan zit je in de DVD. En dan 2X klikken op Setup en SA word van je PC verwijderd. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Oh dank je, dank je!!!!!!! Zat al een jaar met probleem, dan kje!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.