-GoldWing- Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 ik wil een cheatdevice voor gta vcs maar ik weet niet waar ik hem kan kopen en of die wel bestaat voor vcs. en als ik hem koop hoe moet ik hem dan installeren. laterzzzzzzzzz Don Stracci Reageren
BigM Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) ik wil een cheatdevice voor gta vcs maar ik weet niet waar ik hem kan kopen en of die wel bestaat voor vcs.en als ik hem koop hoe moet ik hem dan installeren. laterzzzzzzzzz Don Stracci Ten eerste, Voordat je begint: Weet dat hij alleen voor de PSP(foutje) als cheatdevice te krijgen is. En weet dat als je hem hebt geupdate Naar fimware 2.8 Hij niet te gebruiken is. Heb je al deze dingen op de manier zoals het hoort. Kan je hem gratis HIER downloaden http://www.cheatdevice.com/ Belangrijk: Ik heb een heel stom typefoutje gemaakt. Het is PSP en niet PS2. Mijn excusses. Bewerkt: 15 december 2007 door BigM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.