Jump to content

bouwen in server

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem ik heb al een server gemaakt voor sa:mp maar ik wil weten hoe ik daar in kan bouwen en huizen kan verplaatsen ik wil al een hele tijd een stuntbaan maken

Geplaatst:

- Je kan geen objecten verplaatsen die vast in San Andreas staan.

- Om zelf objecten te plaatsen kan je het beste mta-map editor downloaden

- Daarmee kan je een map maken.

- Als je je map hebt opgeslagen, kan je die >>hier<< converteren naar sa:mp-code

- Die code zet je in je script bij OnGameModeInit()

- Compile je script

- Restart je server

- Spelen maar!

Let op: Je kan maximaal 150 objecten plaatsen!

Geplaatst:

- Je kan geen objecten verplaatsen die vast in San Andreas staan.

- Om zelf objecten te plaatsen kan je het beste mta-map editor downloaden

- Daarmee kan je een map maken.

- Als je je map hebt opgeslagen, kan je die >>hier<< converteren naar sa:mp-code

- Die code zet je in je script bij OnGameModeInit()

- Compile je script

- Restart je server

- Spelen maar!

Let op: Je kan maximaal 150 objecten plaatsen!

Kan dit ook voor races?

Geplaatst:

Dit kan bij alles in SAMP en als je meer dan 150 objecten wilt gebruiken dan moet je een object streamer gebruiken :puh:

Tom :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

nu heb ik een ander probleem ik heb die mta gedownload en al geinstaleert maar als ik da opstart komt er zo en zwart kadertje met warning anticheat en van die dingen kan iemand mij helpen???

Bewerkt: door lleooo
Geplaatst:
nu heb ik een ander probleem ik heb die mta gedownload en al geinstaleert maar als ik da opstart komt er zo en zwart kadertje met warning anticheat en van die dingen kan iemand mij helpen???

Gebruik je trainers, cheats of mods? Als je deze gebruikt moet je ze weg doen, anders laat MTA je niet toe. :)

nee ik gebreuk da nie denk ik want ik heb wel zone car spawner is da ne trainer want da denk ik

nee ik gebreuk da nie denk ik want ik heb wel zone car spawner is da ne trainer want da denk ik

ja, dat is ook een trainer. Je moet de trainer weg doen om te kunnen spelen, want je kunt geen andere auto's pakken in MTA. Je kan er niet uitstappen dus heeft het geen zin. :puh:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

bedankt ik heb al een stunt baan gemaakt maar ik heb geen autos in mijn server hoe kan ik ze daar zetten ???

en hoe moet je eigenlijk je start posisie veranderen ik start altijd kei ver van mijn stuntbaan

Geplaatst:
bedankt ik heb al een stunt baan gemaakt maar ik heb geen autos in mijn server hoe kan ik ze daar zetten ???

en hoe moet je eigenlijk je start posisie veranderen ik start altijd kei ver van mijn stuntbaan

Hier, download >>deze<< tutorial.

Hij is helemaal nederlands en daarin heb ik onder ander uitgelegd hoe je spawnplaatsen maakt en hoe je voertuigen toevoegd.

Geplaatst:

bedankt ik heb het onder de knie maar ik heb een probleem met de mta map editor ik kan mijn object maar in twee richtingen draaien ik weet niet hoe ik het in de derde richting doe kan iemand mij ale manieren om je object te draaien geven

alvast bedankt aan de mensen die me tot hier hebben geholpen vooral sandra

Geplaatst:
bedankt ik heb het onder de knie maar ik heb een probleem met de mta map editor ik kan mijn object maar in twee richtingen draaien ik weet niet hoe ik het in de derde richting doe kan iemand mij ale manieren om je object te draaien geven

alvast bedankt aan de mensen die me tot hier hebben geholpen vooral sandra

Ik weet niet precies met welke toetsen je objecten kan draaien op een 'normaal' toetsenbord.

Omdat ikzelf altijd laptop gebruik, heb ik geen num-pad.

Bij mij kan ik de objecten op de volgende manieren draaien

- ctrl + pijltjes links/rechts

- ctrl + pijltjes omhoog/omlaag

- ctrl + home & end

Misschien dat je op een normaal toetsenbord ctrl + de nummers 8 en 2 moet gebruiken.

Probeer gewoon eens alle toetsen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...