Jump to content

mijn gta stottert de hele tijd

Recommended Posts

Geplaatst:

beste gta spelers misschien kan een van jullie mij helpen.

ik heb namelijk een probleem, ik heb 2 weken geleden gta SA gekocht. maar als ik hem speel loopt het spel niet in een beweging(stotteren)en reageert neit in een keer op de dingen die ik wil doen. ok heb ik het spel aan een vriend geleend en daar deet het spel het wel goed. ik heb al veel opgezocht maar ik kon het probleem niet verhelpen.

als je weet wat ik kan doen berocht het dan op het forum

TNXX

Geplaatst:

Kan je je Systeemeisen misschien hier is posten? Dan kunnen we kijken als je Computer San Andreas wel aan kan.

Zo vind je je systeemeisen: Start --> Uitvoeren --> Typ DXDIAG in. Als je je systeemeisen hebt laten zien, kunnen we je weer verder helpen.

Geplaatst:
beste gta spelers misschien kan een van jullie mij helpen.

ik heb namelijk een probleem, ik heb 2 weken geleden gta SA gekocht. maar als ik hem speel loopt het spel niet in een beweging(stotteren)en reageert neit in een keer op de dingen die ik wil doen. ok heb ik het spel aan een vriend geleend en daar deet het spel het wel goed. ik heb al veel opgezocht maar ik kon het probleem niet verhelpen.

als je weet wat ik kan doen berocht het dan op het forum

TNXX

Te slome pc Lijkt me waarschijnlijk als hij bij een vriend goed doet dan zou het het ook bij jouw moeten doen zo niet dan licht het aan je pc

Geplaatst:

Natuurlijk kan je ook de settings van je GTA SA lager zetten, misschien helpt dat. Zet dusde "Frame Limiter" aan, de "Draw Distance" laag en de "Visual fx Quality" op low. Wie weet doet hij het dan beter, omdat het minder vermogen vraagt van je computer. ;)

Geplaatst:
Kan je je Systeemeisen misschien hier is posten? Dan kunnen we kijken als je Computer San Andreas wel aan kan.

Zo vind je je systeemeisen: Start --> Uitvoeren --> Typ DXDIAG in. Als je je systeemeisen hebt laten zien, kunnen we je weer verder helpen.

BIOS: Default System BIOS

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2CPUs)

Geheugen: 504MB RAM

Wisselbestand: 363MB gebruikt, 866MB beschikbaar

DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

is dit genoeg?? als vast bedankt

Geplaatst:
Natuurlijk kan je ook de settings van je GTA SA lager zetten, misschien helpt dat. Zet dusde "Frame Limiter" aan, de "Draw Distance" laag en de "Visual fx Quality" op low. Wie weet doet hij het dan beter, omdat het minder vermogen vraagt van je computer. ;)

klinkt misschien een beetje dom maar wat bedoel je met Frame Limiter??

de rest heb ik al geprobeerd het spel deedt het een keer goed en toen niet meer :S

Geplaatst:

Dat heeft een vriend van mij ook, Hij zij dat het aan de Video kaart kan liggen,

als het nog niet lukt wil ik het graag even weten, kunnen we andere oplossingen bedenken

Tijmentje5 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...