GTA freakje Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, ik heb de bigfoot mod van een GTA SA filmpje gedownload en wil hem installeren. ik moet de files Yeti.dff en TXD en bigfoot.dff en TXD adden aan de lijst van gta3.img. Als ik ze wil adden krijg ik de volgende melding: I/O error 32. Wat moet ik hiermee? Alvast bedankt voor de antwoorden. EDIT: de handleiding was italiaans maar kon er net datgene van dat adden eruit halen! Bewerkt: 15 december 2007 door GTA freakje Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Hier ----> http://babelfish.altavista.com/tr <---- heb je een vertaal programma. omdat dit programma alleen van italiaans naar engels vertaalt kun je daarna de tekst weer van engels naar nederlands vertalen. dan weet je wat beter hoe je de mod moet installeren. Ik denk dat het wel gaat lukken. Het is gewoon effe een kwestie van kopieren en plakken. Bewerkt: 15 december 2007 door sjors12345 Reageren
Donwell Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Heb je 'Alleen lezen' uitgevinkt voor de IMG-Tool? Ik denk het niet, dit moet dus eventjes worden aangepast. Ga naar je map waar GTA San Andreas staat, in de meeste gevallen is dat C:\Program Files\Rockstar Games\. Daar zul je de GTA San Andreas map vinden, klik er met rechtermuisknop op en kies vervolgens 'Eigenschappen'. Onderin vink je 'Alleen Lezen' uit en klik je op 'Toepassen'. Dan krijg je een melding, kies ervoor om ook de submappen en bestanden te doen. Als het goed is, is dat de onderste optie. Als dit klaar is, zou hij het moeten doen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Heb je San Andreas draaien tijdens het draaien van Imgtool? Want als je dat doet, kan je Imgtool niet gebruiken omdat hij gta3.img dan gebruikt Dus sluit bij zo'n melding SA af en start Imgtool opnieuw op zodat je alles gewoon kan toevoegen Greetz Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 dat van Donwell was het. ik heb die bigfoot ervan langs gegeven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.