Jump to content

IPB

Talietje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, hier ! IPB 1.3, die is gratis, maar je moet nog wel een host hebben om het te installeren. Als je al dat host gedoe niet wil hebben. Ga dan naar ipbfree.com daar kan je er een gratis aanmaken, maar dan wel met reclame.

Veel plezier !

Geplaatst:

Dankje :)

Jaja, kan wel hosten ;)

Bestaat er mss ook een handleiding ofzo, hoe je een forum in elkaar steekt. ^_^

Geplaatst:

Invision Power Board 1.3 is inmiddels erg verouderd en zit vol met gaten, zodat het vrij gemakkelijk te hacken is, dus weet waar je aan begint. Overigens is het wel handig om van forums wat af te weten, want met een admin die niet weet hoe een forum in elkaar steekt, straalt het forum ook niet het vertrouwen uit dat het groot wordt. :N

Wat Nederlandse documentatie over IPB 1.3 kan je hier vinden, maar op vragen zal er niet meer geantwoord worden wegens inactiviteit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wel al vele forums gehad zelfs de ipb 2.0 , die dat je moest registreren daar kon ik goed met werken, maar ik wil hem nu zelf hosten. weet alleen niet goed wat je moet doen met die bestandjes

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Alles wat in de map upload staat, moet naar je host uploaden. Zodra dat klaar is moet je via je browser link.naar.je.forum/install openen en de installatiestappen uitvoeren, waarbij je onder andere je MySQL gegevens invoert. (Zorg dus dat je deze bij de hand hebt!) Na het installeren moet je de map install verwijderen of de naam ervan bewerken. Succes! :)

Geplaatst:
Invision Power Board 1.3 is inmiddels erg verouderd en zit vol met gaten, zodat het vrij gemakkelijk te hacken is, dus weet waar je aan begint. Overigens is het wel handig om van forums wat af te weten, want met een admin die niet weet hoe een forum in elkaar steekt, straalt het forum ook niet het vertrouwen uit dat het groot wordt. :N

Wat Nederlandse documentatie over IPB 1.3 kan je hier vinden, maar op vragen zal er niet meer geantwoord worden wegens inactiviteit.

No probleme.

Ik liep ook op ipb1.3, nu niet meer wezig het genoeg hebben van geld.

Maar op IBforen.com of IBfroren.com kan je een modinstaller downloaden.

En met die mod installer kan je de Securty Mod installeren + wat extra uitbreidingen.

De manual bij de bijgeleverde modinstaller of securty mod goed doorlezen.

Geplaatst:

Zoals Thundercover zijn is IPB 1.3 Final heel heel makkelijk te hacken, iemand die het leuk vindt anderen te hacken en die een IPB 1.3 ziet die zal er niet lang over nadenken hoor...

Ik raad je eigenlijk phpBB 3.0.0 aan, deze is juist stabiel verklaard en heeft meer functies en uitgebreidere functies dan IPB 1.3 dus het is vele beter tevens wordt phpBB nog direkt geupdate als er nieuwe bugs ontdekt worden die gevaarlijk zijn...

www.phpBB.com

Geplaatst:

Alles wat je moet invullen bij die msql

En bovenaan moet je ook de link van je index pagina invullen

Maar in welke map zit die van upload?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...