Jump to content

Thundercover Vs Kristof01

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: First person shooter game

Soort design: naar eigen inzicht?

Size design: zelf te bepalen

Render: ja

Animatie: nee

Premade: nee

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: mijne komt na jouwe

Geplaatst: (bewerkt)

Vote: Thundercover.

Wat me als eerst opviel toen ik deze twee sig's vergeleek was dat Thundercover's signature veel vrolijker was door de kleuren. Zwart wit kan natuurlijk in sommige gevallen erg mooi zijn, maar ik denk dat het er bij Kristof01 toch beter had uitgezien als je ook wat meer kleuren in je sig verwerkte. Daarnaast vind ik Thundercover's render wat beter uitgerenderd, bij Kristof01 zie je nogal veel puntige hoekjes. Wel moet ik erbij zeggen dat Kristof01's render veel beter is ingeblend, bij Thundercover ziet het er zo een beetje uit alsof de render er gewoon bovenop is geplakt. Hier kunnen jullie allebei dus nog wat aan verbeteren. Dan nu de background. Thundercover, bij jouw is 't allemaal goed opgevuld, maar het is jammer dat het allemaal een beetje wazig is door de brushes. Ik zou de volgende de blending mode veranderen in bijvoorbeeld overlay of lighten, of een aantal stukken in het midden weggummen. Toch vind ik jouw background iets mooier omdat die van Kristof01 nogal leeg is. Omdat te voorkomen kan je het beste een kleiner formaat nemen de volgende keer. De tekst is bij beide sigs leuk gedaan, al vind ik dat de tekst beter is geplaatst bij Thundercover. Verder vind ik de border bij Thundercover te dik, bij dit soort sig's kan je het beste gewoon 1 of 2 px gebruiken, net als bij Kristof01. Maar mijn stem gaat naar Thundercover, door de kleurkeuze en de background.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

K01.

Op zich een leuke sig. Maar waarom zo groot. Nu is het een onwijs groot vlak met een plaatje erop. Als je hem kleiner maakt is de rechterkant ook niet zo kaal en leeg. Ik moet het wel met M4X eens zijn dat hij wel beter is ingeblend dan die van Thundercover maar ik weet ook dat Thundercover geen PS gebruikt.

Thundertje.

Ook zo'n grote sig. Ik ga niks over het inblenden zeggen dat weet je al :Y Ik vind de background wel heel leuk gedaan en het font is natuurlijk perfect. Toch als je gewoon de standaard signature maten had aangehouden was hij veel minder leeg geworden.

Stem Thundercover

Geplaatst:

Stem: K01

Ik kan mij eigenlijk totaal niet vinden in de meningen die de twee hierboven hebben gegeven, welke de background van Thundercover een betere vinden dan die van Kristof. Sowieso heb ik iets tegen kerstkleuren wanneer die niet in een kerst context geplaatst is, maar daarbij vind ik het ook geen mooie aanvulling voor het gebruikte thema. Was het misschien in verscheidene soorten groen/geel gedaan had ik er misschien anders over gedacht maar voor mij is het een stotend verschil tussen kerstgevoel enerzijds en oorlog anderzijds. Neem ik die van K01 erbij dan zie ik daar wel een achtergrond die wat toevoegt en in overeenstemming is met de render. De nacht heeft iets mysterieus en dat past precies bij onze Hitman, heb geen idee wie het is maar zijn bedoeling is duidelijk. Meer kleur zou ik er dan ook niet in willen hebben, zwart wit met een beetje kleur is een aanvulling op het doel van de Hitman, leven of dood, wit of zwart. Misschien had de Hitman wat donkerder gemoeten, maar dat is bijzaak. Over het geheel genomen, op mijn gevoel afgaand, is die van K01 de betere.

Geplaatst:

Het is blijkbaar een battle waar Megaleden in stemmen, dan mag ik ook niet ontbreken he. :7

Thundercover:

Eerst wat positiefs. De tekst is mooi in je sig verwerkt, lekker strak lettertype bij je naam en het COD mooi ingeblend. Ook heb je een mooie render links van de sig. Het idee in de sig is goed alleen is hij niet zo goed uitgewerkt. De kleuren van de achtergrond die passen totaal niet in de sfeer, de kleuren vd render(s),... Moest je wat meer legergroen genomen hebben met donkergroen of zwart met wit dan zou het mooier kunnen worden. Ook vind ik het formaat van de sig te groot. Je linkerrender zou een beetje moeten ingeblend zijn.

De border is goed qua dikte maar zwart als kleur vind ik niet zo goed. De border valt té veel op naar mijn mening, ik ben eigenlijk niet echt een fan van borders maar dat ligt aan mijzelf.

Kristof01:

Mooie sig heb je gemaakt. Ik ga mee met Preddy, de achtergrond past heel goed bij het onderwerp. Je hebt het mysterieus gehouden en da's mooi bij zo'n sig. Hitman zelf is mooi ingeblend. De tekst is ook lekker strak en netjes gehouden. Simpele border, nu past zwart wél bij de sig en is het een mooi geheel met de hele sig.

Alleen vind ik de render wat van lage kwaliteit, ofwel komt het door een filter die je erover hebt gedaan, maar het oogt nogal LQ (low quality). Ook is de belichting niet zo heel goed, bij die maan kun je het misschien wat lichter maken en rond de render ook. De andere stukken van de sig kun je dan wat donkerder maken, dat zou een mooier resultaat geven denk ik.

Het formaat vind ik een klein beetje te groot. Maar je hebt de grote ruimte goed benut.

Mijn stem gaat naar : Kristof01

Geplaatst:

Stem Thundercover

Ik vind ze ongeveer even mooi, maar ik vind die van Thundercover net iets mooier omdat er iets meer effecten in zitten. Die van Kristof01 is ook een beetje een tonig met het zwart witte wolk effect

Geplaatst:

Ik stem voor Kristof01.

Bij de sig van Thundercover is het kleurgebruik naar mijn mening erg slecht. het staat gewoon niet. Door die groen-rode tjap op de voorgrond wordt de achtergrond nogal vaag, en lijkt de render er simpel opgeplakt.

Het zwart-wit bij Kristof01 is wel goed. Het is wel niet vrolijk maar dat hoeft ook niet, ik vind het wel mooi zo. De rook ziet er mooi uit, de maan is niet vaag maar lijkt wel op de achtergrond te staan. Hitman zelf komt goed naar voren, maar lijkt wel in de sig te staan, niet erop geplakt.

Geplaatst:
Thundercover
Deze stem is te laat uitgebracht, en telt eigenlijk niet mee. Echter, omdat het na verlenging nog steeds gelijk staat stel ik voor de battle met nog één dag te verlengen om te zien of er nog een winnaar uit komt.

Stemmen vandaag nog, tot en met 25 december! Hierbij telt ook de stem van koen729 mee.

Na morgen zal ongeacht de uitslag de battle afgelopen zijn. Is het dan weer gelijke stand krijgt niemand een punt..

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Thundercover!

Thundercover, +1 punt voor jou!!

Ranking updated, topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...