st0rm Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 als ik gta vc op start komt dat filmpje van rockstar ma dan kom ik bij dat blad net voor het menu en daar blijft hij altyd vast zitten kan iemand helpen??? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Waarschijnlijk weer een mod-probleem. Heb je de laatste tijd nog bepaalde mods geïnstalleerd die iets aan het beginscherm aanpassen? Deed GTA Vice City het ook voordat je die mod installeerde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
st0rm Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Waarschijnlijk weer een mod-probleem. Heb je de laatste tijd nog bepaalde mods geïnstalleerd die iets aan het beginscherm aanpassen? Deed GTA Vice City het ook voordat je die mod installeerde? heb geen mods geinstalleerd dus ik snap het nog niet wrrm hij het niet doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 Probreer hem even te un-installen, meldt het dan even als het weer werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
st0rm Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 Probreer hem even te un-installen, meldt het dan even als het weer werkt nope doet nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.