.Djanick Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 dus ik heb de "normale" designs even achter me gelaten en ben me gaan concentreren op LP (large piece) dit is mijn eerste vector, hopelijk vinden jullie het wat,, en mss kunnen jullie wat tips geven Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 het lijkt mij een beetje simpel het geeft niet echt het gevoel van JA dat is mooi maar meer iets van wat is dit?! je had iets meer dingen met de achtergrond moeten doen en de tekening zelf is wel mooi als je hem zelf hebt gemaakt alleen ik denk van niet 6.5/10 het kan eer 9 orden als je je aan die bovenstaande dingen houd Reageren
.Djanick Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 en de tekening zelf is wel mooi als je hem zelf hebt gemaakt alleen ik denk van niet in die zin zeg je nu eigenlijk "als je de tekening zelf hebt gemaakt is die mooi, anders niet simpel is het totaal niet, 3 uur werk heeft erin gezeten en 260 layers, het enige wat ik btw heb gebruikt is een tekening en die heb ik als voorbeeld gebruikt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) oo maar als ik eerlijk ben ziet het er uit alsof je het in 10 min kan maken met paint xD Bewerkt: 16 december 2007 door gta-pilot Reageren
.Djanick Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 oo maar als ik eerlijk ben ziet het er uit alsof je het in 10 min kan maken met paint xD uhm, wtf?! ahjha je mening geven oke, maar iemand zijn art zo diep de grond in stampen in 1 zin? ach sgeit toch op man om zulke reacties word ik dus echt pissed weetje.. jij bent een beginnend photoshopper, zal ik eens langs al jouw designs gaan en zeggen dat ik dat met paint kan maken? is toch fcking niet normaal man, reageer gewoon normaal en niet zo dom Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 je wilt toch mijn mening? n ik vind dat het er makkelijk uit zien Reageren
Mirrrr Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik ben ook een beginnende photoshopper Maar ik wil mijn mening wel geven. (tips ga ik niet geven want daar heb je toch niks aan) Ik vind de tekening er erg gaaf uitzien. Alleen ik had een andere backgroundkleur gekozen. Het ziet er nu een beetje somber uit. Maar voor de rest ziet het er erg goed uit Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Wat was je doel? Een bandshirt print maken, want dan is dat zeker goed gelukt. Ik vind dit echt zo image die op een shirt thuis hoort Het enigste minpuntje is de sik van de rechter man. Die vind ik niet zo goed gelukt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Wat was je doel? Een bandshirt print maken, want dan is dat zeker goed gelukt. Ik vind dit echt zo image die op een shirt thuis hoort Het enigste minpuntje is de sik van de rechter man. Die vind ik niet zo goed gelukt. Zoek maar naar afbeeldingen van System of a Down, dan kom je een hoop mislukte sikken tegen Ik vind de achtergrond ook niet zo goed. Grijs is altijd somber, meer dan zwart ofzo. De tekening is wel erg mooi. Ik herken het meteen Het lettertype is mooi, maar de letters onder elkaar zetten vind ik minder mooi en is moeilijker lezen. Ik geef er een 9 voor (enigzins vertekend vanwege mijn muzieksmaak ) Reageren
.Antonio Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Lelijk is hij in tegen deel! Eigenlijk is hij juist mooi. Saai is hij wel een beetje Beter kon je ook bij iedereen een naam op hun shirt zetten In plaats van alleen op tony's shirt En verder heb ik er niets meer over te zeggen 80% - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.