metehan Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) ik heb net sa:mp gedownload en hij lukt niet als ik op een server wilt staat er: gta sa exectutable not found (e://gta_sa,exe) place locate it now en mijn vraag is wat moet ik nu doen ? Bewerkt: 16 december 2007 door metehan Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Heb je wel versie 1 van GTA San Andreas? Zo niet, download dan hier de patch om je GTA San Andreas naar versie 1 te krijgen. Reageren
metehan Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) ik heb het gedaan maar nu lukt het nog steeds niet er staat place locate your gta sa installtion... en dan moet ik dingen kiezen ? Bewerkt: 16 december 2007 door metehan Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 De E: schijf is je Dvd- Cd rom player, heb je je San Andreas Disk er wel inzitten? Of is je cd gewoon erg vies? In dat geval zou ik hem even schoon maken. Heb je ook andere mods geinstaleerd? Dan zou ik San Andreas over nieuw instaleren, of de mods weghalen met een remover wat wel wat handigger uitkomt, en vervolgens in het geval opnieuw instaleren je versie weer downgraden, en als het goed is kan je nu gewoon Sa-mp spelen. Reageren
metehan Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 De E: schijf is je Dvd- Cd rom player, heb je je San Andreas Disk er wel inzitten? Of is je cd gewoon erg vies? In dat geval zou ik hem even schoon maken. Heb je ook andere mods geinstaleerd? Dan zou ik San Andreas over nieuw instaleren, of de mods weghalen met een remover wat wel wat handigger uitkomt, en vervolgens in het geval opnieuw instaleren je versie weer downgraden, en als het goed is kan je nu gewoon Sa-mp spelen. ik had een mod geinstallerd moet ik nu opniuew instaleeren Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 De E: schijf is je Dvd- Cd rom player, heb je je San Andreas Disk er wel inzitten? Of is je cd gewoon erg vies? In dat geval zou ik hem even schoon maken. Heb je ook andere mods geinstaleerd? Dan zou ik San Andreas over nieuw instaleren, of de mods weghalen met een remover wat wel wat handigger uitkomt, en vervolgens in het geval opnieuw instaleren je versie weer downgraden, en als het goed is kan je nu gewoon Sa-mp spelen. ik had een mod geinstallerd moet ik nu opniuew instaleeren Kan je zeggen wat voor mod dat was? Als het een groot gebouw ofzo was, of een nieuwe missie kan dit degelijk kwaad. Maar als het een voertuig was hoort dit geen kwaad te kunnen? Als je het zegt kan ik het wel even uitzoeken. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) ik heb net sa:mp gedownload en hij lukt niet als ik op een server wilt staat er: gta sa exectutable not found (e://gta_sa,exe) place locate it now en mijn vraag is wat moet ik nu doen ? Moet er niet een 'punt' ( . ) tussen gta_sa en exe staan in plaats van een komma? Misschien dat die hem daarom niet kan vinden. Bewerkt: 16 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
metehan Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) hij lukt nog steeds niet en ik wil graag spelen Bewerkt: 16 december 2007 door metehan Reageren
Azer Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ga in de SA:MP browser naar Tools, daarna naar Settings en klik vervolgens op het mapicoontje onder San Andreas Installation Location. Selecteer nu de locatie waar jij GTA:SA hebt geinstalleerd, klik op save en herstart de SA:MP browser. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.