Fbi-Crew Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 nou mijn vraag is dus is er SA mod voor ps2 waar je GEEN armax ofzo hoe te gebruiken ook al is het een kleine mod nl ondertiteling of uhm... Cj rookt ofzo iets is er iets gwn iets voor de ps2 zonder armax Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 nou mijn vraag is dus is er SA mod voor ps2 waar je GEEN armax ofzo hoe te gebruiken ook al is het een kleine mod nl ondertiteling of uhm... Cj rookt ofzo iets is er iets gwn iets voor de ps2 zonder armax Nee en zelfs met armax is er maar zeer beperkt te modden. Er zijn gewoon geen mods voor GTA San Andreas op de PS2 of de Xbox. Dat is nu zo en dat zal altijd zo blijven. Niks aan te doen dus. Greetz Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 UHm.. op de xbox wel daar is bijv. de driver mod op de pc die je ook kan krijgen op de xbox en bij de xbox heb je geen armax nodig Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 UHm.. op de xbox wel daar is bijv. de driver mod op de pc die je ook kan krijgen op de xbox en bij de xbox heb je geen armax nodig Ok, dat wist ik niet maar op de PS2 zijn mods in ieder geval wél onmogelijk. Ik wist overigens wel dat je bij de Xbox versie ook wat textures kan wijzigen maar ik denk dat ook op de Xbox de mod mogelijkheden zeer beperkt zijn. Greetz Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Op de XBOX is het inderdaad mogelijk om te "modden" maar niet echt geweldig veel, dus bijvoorbeeld wel de driver mod maar niet dat je heel San Andreas kan veranderen. En op de Playstation2 is het helaas helemaal niet mogelijk om het spel te modden, zelfs niet met behulp van ARMax of een ander cheat programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.