Koen729 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Alle voertuigen, en echt alleen de voertuigen, zijn opeens heel donker. Sinds vanochtend, daarvoor deed hij het altijd goed. Al opnieuw opgestart enzo, maar soms is het even weg en dan komt het weer terug. Ik heb een paar weken terug gemod, maar heb een backup geladen, maar kan het daar door komen? En kan iemand dan de originele bestanden (cargrp.dat?), degene waar het aan licht, even posten? Of licht het ergens anders aan? Reageren
metehan Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 mischien moet je ff opniuew installereen Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Liever niet, iemand een ander idee? Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Gewoon zo laten, gaat wel een keertje over. [Tenminste als de auto's boven donker zijn en onder licht] Als je echt wilt dat het weggaat moet je eventjes gta_sa.set in je User files verwijderen, die zorgt voor alle instellingen e.d. Verder heb ik geen idee wat dit kan veroorzaken: dit is gewoon een tijdelijke fout. En ik moet ook melden dat in alleen maar in Single player en Multi Theft Auto voorkomt, en niet in SA-MP. [bij mij dan]. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.