GTA Haas Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 ik heb gisteren en vandaag 10 Neon mods gedownload en erin gezet maar ze doen het niet ik heb Versie V1.01 heb ik en ik heb de originele CD van gta san andreas als iemand het weet hoe die neons het doen stuur me alsjeblieft effe een bericht alvast BDANKT Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 ik heb gisteren en vandaag 10 Neon mods gedownload en erin gezet maar ze doen het niet ik heb Versie V1.01heb ik en ik heb de originele CD van gta san andreas als iemand het weet hoe die neons het doen stuur me alsjeblieft effe een bericht alvast BDANKT De neons kun je toevoegen in een bestandje genaamd oarticle.txd. Dat kun je vinden in de ****GTA San Andreas/models Heb even de moeite genomen om een screen te maken: Pas als je doet wat ik heb aangegeven, kan je de neons teovoegen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 De Intercity Highway mod voor GTA 3 doet het niet, dat komt namelijk omdat er een bug in de installer zit. En om handmatig alle bestandjes te vervangen doe je dagen over, en daar heb ik geen zin in. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 al zoveel, maar ik heb ook geen flauw idee hoe zoiets moet, ik vervang alle mappen hoe het moet, maar ze doen het nooit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar je kunt met deze patch GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Mischien dat het dan wel lukt om de mods die je wilt te instaleren, succes. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar je kunt met deze patch GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Mischien dat het dan wel lukt om de mods die je wilt te instaleren, succes. het gaat bij mij voor VC Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 ik heb gisteren en vandaag 10 Neon mods gedownload en erin gezet maar ze doen het niet ik heb Versie V1.01heb ik en ik heb de originele CD van gta san andreas als iemand het weet hoe die neons het doen stuur me alsjeblieft effe een bericht alvast BDANKT De neons kun je toevoegen in een bestandje genaamd oarticle.txd. Dat kun je vinden in de ****GTA San Andreas/models Heb even de moeite genomen om een screen te maken: Pas als je doet wat ik heb aangegeven, kan je de neons teovoegen Oke GTA-XP Bdankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2007 ik heb gisteren en vandaag 10 Neon mods gedownload en erin gezet maar ze doen het niet ik heb Versie V1.01heb ik en ik heb de originele CD van gta san andreas als iemand het weet hoe die neons het doen stuur me alsjeblieft effe een bericht alvast BDANKT De neons kun je toevoegen in een bestandje genaamd oarticle.txd. Dat kun je vinden in de ****GTA San Andreas/models Heb even de moeite genomen om een screen te maken: Pas als je doet wat ik heb aangegeven, kan je de neons teovoegen Oke GTA-XP Bdankt Doet het nog steeds niet heb al geprobeert nixs anders ofzo? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Heb je wel op Save geklikt? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Heb je wel op Save geklikt? Ja Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Heb je wel op Save geklikt? Ja Ook geen namen veranderd? Het is wel raar, bij mij werkt ie uitstekend. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 nee ik heb geen namen verandert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.