Neville Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Ik had The Elder Scrolls IV: Shivering Isles gedownload, een expansion pack voor Oblivion, en in het mapje zit een setup file genaamd setup.exe. Als ik daar op klik krijg ik voor een halve seconde een DOS schermpje te zien die daarna direct weer verdwijnt. En verder gebeurd er niks. Terwijl alle nodige files in de map zitten om te installeren. Dus het zal wel aan de exe liggen maar ik geloof niet dat hij corrupt is. Anyway, herkent iemand dit probleem van een andere applicatie en wie heeft daarvoor een foefje gevonden om dat uit de weg te gaan? Ik zou toch graag die expansion willen installeren... Alvast bedankt voor de genen die een nuttig antwoord hierop hebben. EDIT: Problem solved. Ik had de virtuele CD in de verkeerde drive zitten, hij moest in een DVD "drive." Bewerkt: 16 december 2007 door Neville Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Heb je de Readme goed gelezen, als die er al bij zit? Wat je kan doen is het plaatsen van die Setup in de map van Oblivion en het dan nog een keer uitvoeren. Verder heb ik eigenlijk geen idee wat het probleem zou kunnen zijn Greetz Edit: EDIT: Problem solved. Ik had de virtuele CD in de verkeerde drive zitten, hij moest in een DVD "drive." Damn, net te laat Toch fijn om te horen dat het probleem opgelost is Bewerkt: 16 december 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.