claud Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 hey weet iemand misschien waar ik de gtavc carspawner kan vinden? want als ik zoek is er aleen maar iets voor san andreas. als jullie het weten te vinden, willen jullie hem het een reactie uploden? alvast thanks (ps:even aan de moderators, dit topic niet te snel sliuten a.u.b.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 hey weet iemand misschien waar ik de gtavc carspawner kan vinden? want als ik zoek is er aleen maar iets voor san andreas. als jullie het weten te vinden, willen jullie hem het een reactie uploden? alvast thanks De ultimate trainer trainer bevat een garage editor. Een garage editor heeft ongeveer dezelfde functie als een spawner, alleen spawnt de garage editor een voertuig naar keuze in een willekeurige garage (dus niet voor je neus zoals een spawner meestal doet). Succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 hey weet iemand misschien waar ik de gtavc carspawner kan vinden? want als ik zoek is er aleen maar iets voor san andreas. als jullie het weten te vinden, willen jullie hem het een reactie uploden? alvast thanks De ultimate trainer trainer bevat een garage editor. Een garage editor heeft ongeveer dezelfde functie als een spawner, alleen spawnt de garage editor een voertuig naar keuze in een willekeurige garage (dus niet voor je neus zoals een spawner meestal doet). Succes ermee! ik heb een ultimate trainer. maar ik wil egt graag een carspawner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Maar met de Ultimate Trainer kan je auto's spawnen! Je moet toch geen carspawner hebben, als je zo'n lekker handig ding als een Ultimate Trainer hebt? Je kan alle voertuigen in je garages krijgen, dus, wat is het probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Maar met de Ultimate Trainer kan je auto's spawnen!Je moet toch geen carspawner hebben, als je zo'n lekker handig ding als een Ultimate Trainer hebt? Je kan alle voertuigen in je garages krijgen, dus, wat is het probleem? ik kan niet alles krijgen bij het spawnen en in de garage. ik kan in de garage een deaddodo kiezen en mijn spel loopt dan vast. en mijn probleem is: ik wil eens in een auto en ik heb niet zo'n zin eerst naar een garage te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 http://files.filefront.com/VC+Spooshrar/;6...;/fileinfo.html Dit is een carspanwer voor VC veel plezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.