Jump to content

gta carspawner


claud

Recommended Posts

hey weet iemand misschien waar ik de gtavc carspawner kan vinden? want als ik zoek is er aleen maar iets voor san andreas. als jullie het weten te vinden, willen jullie hem het een reactie uploden? alvast thanks _O__O_

(ps:even aan de moderators, dit topic niet te snel sliuten a.u.b.)

Link to comment
Delen op andere websites

hey weet iemand misschien waar ik de gtavc carspawner kan vinden? want als ik zoek is er aleen maar iets voor san andreas. als jullie het weten te vinden, willen jullie hem het een reactie uploden? alvast thanks _O__O_

De ultimate trainer trainer bevat een garage editor. Een garage editor heeft ongeveer dezelfde functie als een spawner, alleen spawnt de garage editor een voertuig naar keuze in een willekeurige garage (dus niet voor je neus zoals een spawner meestal doet). Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

hey weet iemand misschien waar ik de gtavc carspawner kan vinden? want als ik zoek is er aleen maar iets voor san andreas. als jullie het weten te vinden, willen jullie hem het een reactie uploden? alvast thanks _O__O_

De ultimate trainer trainer bevat een garage editor. Een garage editor heeft ongeveer dezelfde functie als een spawner, alleen spawnt de garage editor een voertuig naar keuze in een willekeurige garage (dus niet voor je neus zoals een spawner meestal doet). Succes ermee!

ik heb een ultimate trainer. maar ik wil egt graag een carspawner :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met de Ultimate Trainer kan je auto's spawnen!

Je moet toch geen carspawner hebben, als je zo'n lekker handig ding als een Ultimate Trainer hebt? Je kan alle voertuigen in je garages krijgen, dus, wat is het probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met de Ultimate Trainer kan je auto's spawnen!

Je moet toch geen carspawner hebben, als je zo'n lekker handig ding als een Ultimate Trainer hebt? Je kan alle voertuigen in je garages krijgen, dus, wat is het probleem?

ik kan niet alles krijgen bij het spawnen en in de garage. ik kan in de garage een deaddodo kiezen en mijn spel loopt dan vast. en mijn probleem is: ik wil eens in een auto en ik heb niet zo'n zin eerst naar een garage te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...