Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste leden,

ik heb reeds enkele dingen ver mijn samp stad verteld. Daarin zit ook een ferry. Dit is een vrachtschip dat je normaal gesproken ziet liggen bij de Gant Bridge. Dit laat ik doormiddel van MoveObject en een timer bewegen, en zo heb je een ferry. Echter, de ferry moet zo simpel mogelijk, dus met slechts 2 objecten, de romp en het dek. Het probleem bij het ek dat ik heb uitgekozen is echter, dat er 2 gaten in zitten. Normaal gesproken zouden daar dingen op/onder zitten, maar bij de ferry dus niet. En er is helaas geen ander dek. Je ziet hier hoe het dek eruit ziet.

Je ziet dus 2 gaten. Aleen het kleine gat is unsolid, daar zit normaal gesproken een passage naar het ruim van het schip. Het grote gat is wel solid, daar zit normaal gesproken de brug op. Het ziet er echter natuurlijk niet uit, en het kleine gat kan ook nog problemen opleveren. Dat is dus mijn verzoekje. Zou iemand dit dek zo kunnen aanpassen, dat deze 2 gaten niet meer zichtbaar zijn en allebei solid? Het is zo wel leuk, maar het ziet er echt niet uit :)

Alvast hartelijk dank :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

zal even voor je probere

kan wat problemen op lever met dat het gat niet zichtbaar is maar wel in de col zit

in dien dit het geval is volgende keer TXD en col meezenden

freck_sfw.rar

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Ik wil je plannen niet bederven maar volgens mij als je dat aanpast zal het voor iemand anders niet zichtbaar zijn.

Dat omdat in SA:MP geen custom models te gebruiken zijn...

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...