Jump to content

malubuclub muziek

guib

Recommended Posts

De achtergrond van de Malibu muziek is een bepaald liedje(vraag me niet welk :7 ) van één van de radio-stations van Vice. Maar om dat te veranderen, zou ik me tot de modders richten. ;)

Welkom op het forum trouwens!

Bewerkt: door Grove4L
Delen op andere websites

ik hoor geen muziek in de maliebuclub omdat het een gedownloade versie is maar hoe moet ik nou muziek in de maliebuclub krijgen

We mogen je niet helpen omdat je zegt dat je een gedownloade versie hebt. Dat er geen muziek is komt vaak in gedownloade versies voor, dus koop hem voor rond de 10 euro. Dat is toch niet veel, ofwel? ^_^

Delen op andere websites

ik heb een vraag hoe kan je de muziek in de malubuclub veranderen???
Er is maar een saaie manier..... bij de map waar alle geluiden in staan een voor een de .WAV files afgaan. Als je het muziekje gevonden hebt moet je de bestandsnaam even opschrijven ´voorbeeld.WAV´ dan convert je je MP3 muziekje naar .WAV (gewoon googelen: mp3 wav converter). Klik dan met de rechtermuisknop op je geconverte bestand en dan op ´naam wijzigen` je moet dan de naam veranderen in de naam die je aan het begin opgeschreven had. Het enigste wat je dan hoeft te doen is het orginele bestand in je GTA:VC map vervangen. en klaar is kees! :tu:

Wat heb je tog een wazzel dat ik kan modden!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...