guib Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 ik heb een vraag hoe kan je de muziek in de malubuclub veranderen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) De achtergrond van de Malibu muziek is een bepaald liedje(vraag me niet welk ) van één van de radio-stations van Vice. Maar om dat te veranderen, zou ik me tot de modders richten. Welkom op het forum trouwens! Bewerkt: 16 december 2007 door Grove4L Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 ik hoor geen muziek in de maliebuclub omdat het een gedownloade versie is maar hoe moet ik nou muziek in de maliebuclub krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Door te modden, of door een van de links in dit topic aan te klikken en dan zoeken naar de mod die je wilt hebben. Als mods niet werken op een gedownloade versie mogen we je helaas niet verder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 ik hoor geen muziek in de maliebuclub omdat het een gedownloade versie is maar hoe moet ik nou muziek in de maliebuclub krijgen We mogen je niet helpen omdat je zegt dat je een gedownloade versie hebt. Dat er geen muziek is komt vaak in gedownloade versies voor, dus koop hem voor rond de 10 euro. Dat is toch niet veel, ofwel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) laat maar ik ga maar weer van deze site af Bewerkt: 19 december 2007 door guib Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Bij audio bij je Vice City map zie je malibu staan dat is de muziek maar ik denk ik weet niet zeker dat je dat moet veranderen met gta 3 audio editor want het werkt met Gta3 en vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 ik heb een vraag hoe kan je de muziek in de malubuclub veranderen??? Er is maar een saaie manier..... bij de map waar alle geluiden in staan een voor een de .WAV files afgaan. Als je het muziekje gevonden hebt moet je de bestandsnaam even opschrijven ´voorbeeld.WAV´ dan convert je je MP3 muziekje naar .WAV (gewoon googelen: mp3 wav converter). Klik dan met de rechtermuisknop op je geconverte bestand en dan op ´naam wijzigen` je moet dan de naam veranderen in de naam die je aan het begin opgeschreven had. Het enigste wat je dan hoeft te doen is het orginele bestand in je GTA:VC map vervangen. en klaar is kees! Wat heb je tog een wazzel dat ik kan modden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Nóu, wát een wazzel. Maar als iemand sinds de 19e niet meer op deze site komt (en als het topic al lang stil ligt), hoe groot schat je de kans dat diegene dan nog dit topic bekijkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.