ShadowOps Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Mijn vriend evert wil een mod maken! Hij weet niet hoe het moet. Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres! Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes: Reageren
Joriz Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Mijn vriend evert wil een mod maken!Hij weet niet hoe het moet. Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres! Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes: Laat je vriend naar dit forum komen dan kan hij uitleggen wat hij wilt. Nogmaals: Je kan niet zomaar een mod maken. Je moet eerst bedenken wat je wilt maken en je moet altijd met iets simpels beginnen zoals object duplicering en skins maken. Reageren
Jarno Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Mijn vriend evert wil een mod maken!Hij weet niet hoe het moet. Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres! Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes: Laat je vriend naar dit forum komen dan kan hij uitleggen wat hij wilt. Nogmaals: Je kan niet zomaar een mod maken. Je moet eerst bedenken wat je wilt maken en je moet altijd met iets simpels beginnen zoals object duplicering en skins maken. Ik heb nog een ding toetevoegen. Ga naar Eclipse zijn site daar staan een paar handige tutorials! Klik hier maar Reageren
ShadowOps Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 OK bedankt! ik zal hem de site geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.