White Gold Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Dead Zone, een paar honderd kilometer noord-oostelijk van Liberty City. De Zone is berucht, schepen zouden er zijn vergaan en vliegtuigen neergestord. Niemand mag er komen. De mensen die zich er wel wagen zullen waarschijnlijk worden afgeschoten door de regering. Tot zover leek het er onbewoond en verlaten te zijn. Tot zover, wanneer CJ in een storm met z'n schip afdwaalt komt hij terecht in de berucht Dead Zone. Niets of niemand weet wat hem daar te wachten staat, het is zijn taak om erachter te komen. Zijn taak om de geheimen te ontrafelen, zijn taak om te ontdekken wat de regering er schuilhoudt. Good luck, sir! Teaser's & Trailer's Merchandise: Signatures: [url="http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=64383"] [img=http://img232.imageshack.us/img232/2338/deadzonesignaturefandh4.jpg][/url] Wallpapers: GTA: Dead Zone 1024x768 GTA: Dead Zone 1280x1024 Screens Bovenaan is nieuw, onderaan is oud. Renders http://img117.imageshack.us/img117/2662/island2ea7.jpg Bovenaan is nieuw, onderaan is oud. Team - Leaders: White Gold - Modeller, Photoshopper Black Force - SCM'er, Ingame zetter, Modeller - Leden: Gangsta - Modeller .:TOM:. - SCM'er MartyCeha - Modeller Galiorix - Car Converter Met vriendelijke groet, Black Force en White Gold. Laatst geupdate: Bewerkt: 22 december 2007 door White Gold Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ziet er gelikt uit Greetz Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ziet er leuk uit mensen! Het model ziet er ook al goed uit moet ik zeggen! Hopelijk komt er snel nogwat meer! Greetz... F1B Reageren
Boris H. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Dit is echt geweldig! De hele sfeer die het nu al uitademt spreekt mij echt heel erg aan! KUTGW! Reageren
Black Force Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Bedankt voor de positieve reacties allemaal. Heel erg leuk, ik zou er graag meer zien. Greetz, Black Force Reageren
Mythbuster Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik vind het er ook zeer goed uit zien. Alleen hoe groot enzo word het... dat vraag ik me wel af.. Good luck en KUTGW! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Het ziet er inderdaad mooi uit, jammer dat die trailer zo kort duurt. Toen je op MSN zei dat er vanavond een trailer online zou komen had ik meer van die trailer verwacht dan dit, hopelijk komt er ook nog een tweede en een derde trailer net als met GTA IV. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 De trailer is wel wat kort idd je ziet eigenlijk niks behalve een eiland met een vuurtoren Maar ik verwacht wel iets moois zoals gewoonlijk Tom Reageren
White Gold Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Alleen hoe groot enzo word het... dat vraag ik me wel af.. Dit is één eiland, we zijn al volop bezig aan het tweede eiland, dat hoogstwaarschijnlijk deze kerst vakantie afkomt. Het eiland is in ieder geval stukken groter. Het ziet er inderdaad mooi uit, jammer dat die trailer zo kort duurt. Toen je op MSN zei dat er vanavond een trailer online zou komen had ik meer van die trailer verwacht dan dit, hopelijk komt er ook nog een tweede en een derde trailer net als met GTA IV. Het is een teaser, Black Force zal in zijn entoushiasme wel weer iets verkeerd hebben gezegd Niet dat dat wat uitmaakt, want ik vind het een geslaagde teaser. En natuurlijk komen er meerdere trailers. Alleen hebben we daarvoor wat meer progress nodig. Maar ik verwacht wel iets moois zoals gewoonlijk Ik heb bijna nooit models openlijk geshowd, hoe weet jij of ik iets moois model Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vond het wel een lollige opmerking Iedereen bedankt voor de reacties! Verwacht deze kerstvakantie nieuwe updates Greetz, WG. Reageren
WackoX Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Nice! heb je dat eiland helemaal zelf gemaakt? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Natuurlijk hebben ze dat zelf gemaakt, of de kerstman heeft het gedaan. Greetz. Reageren
White Gold Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Natuurlijk hebben ze dat zelf gemaakt, of de kerstman heeft het gedaan. Het waren de kaboutertjes Nee, ik heb het eiland helemaal zelf gemaakt en Black Force heeft alles ingame gezet en de trailer gescript. Overigens heten Black Force en ik Gangsta van harte welkom bij het GTA: Dead Zone team. We wensen je veel succes hier Greetz, WG. Reageren
FerryN Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Het idee spreekt me wel aan, er zitten zeg maar zombies of dergelijke op zo'n eiland gepropt? En die je moet neermaaien ofwat? Kan niet wachten totdat ie klaar is! KUTGW Greetz Ferryn Reageren
Puma Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ziet er zekers goed uit! Als jullie me nog een keer nodig hebben (maakt niet uit of dat voor models, textures, artwork, data-bestanden of wat dan ook is), tell me on MSN of Xfire.. PM me even je e-mail adres, als je toestaat dat ik je toevoeg op MSN . Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ziet er erg goed uit jongens! .Ben benieuwd wat het gaat worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.