Black Force Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Het idee spreekt me wel aan, er zitten zeg maar zombies of dergelijke op zo'n eiland gepropt?En die je moet neermaaien ofwat? Kan niet wachten totdat ie klaar is! KUTGW Greetz Ferryn Nee hoor, er komen geen zombies in. Je zult gewoon normale mensen tegenkomen ergens. Daarover waarschijnlijk later meer. De rest bedankt voor de reacties. Greetz, Black Force Reageren
White Gold Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Geen zombies Maar, OG-Loc komt toch aardig in de buurt of niet? In ieder geval mogen we een nieuw lid verwelkomen! .:TOM:? we heten je van harte welkom en veel SCM plezier! Greetz, WG. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Nja bedankt, Ik voel me vereerd Tom Bewerkt: 19 december 2007 door .:TOM:. Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Natuurlijk hebben ze dat zelf gemaakt, of de kerstman heeft het gedaan. Het waren de kaboutertjes Nee, ik heb het eiland helemaal zelf gemaakt en Black Force heeft alles ingame gezet en de trailer gescript. Overigens heten Black Force en ik Gangsta van harte welkom bij het GTA: Dead Zone team. We wensen je veel succes hier Greetz, WG. Bedankt. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Nog maar voor iets te posten, ik ben nu bezig een nieuw eiland aan het modelln ;P Het eiland is eigenlijk af nu alleen texturen xD Nu willen jullie waarschijnlijk graag weten wat ik er op ga zetten. Njah voor de mensen die vroeger is op mijn profiel zijn geweest en bij interesses hebben gekeken, die weten het Natuurlijk is dat niet het enige en komen er ook shops en huisjes enz.. maar daar draait het allemaal rond en natuurlijk komen daar een boel leuke missies bij Tom Bewerkt: 18 december 2007 door .:TOM:. Reageren
ArticLight Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ziet er mooi uit jongens! De trailer was wel wat aan de korte kant, en ik vind de wallpaper en sig wel mooi, maar veel moeite heb je er niet voor gedaan (correct me if i'm wrong). Maar ik hoop en denk dat dit weer een mooie mod zal worden. Succes! AL Reageren
White Gold Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Dank je ArticLight! Maar, ik heb wel moeite gedaan voor de Sig en de Wallpaper, bloed, zweet en tranen gekost Maar goed, even ter zake, ik heb een nieuwe render voor jullie, vers van 3Dsmax. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik had deze al gezien maar toch vind ik hem " Toppie " xD Mooi Stef alleen DZ mocht iets groter niet ? Maar hijs mooi Tom Reageren
Black Force Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 nice render White Gold. Greetz, Black Force Reageren
joopykoopy Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik vind hem er cool uit zien en kan niet wachten op een update (of een beta ) KUTGW joopykoopy Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Het zou leuk zijn als er in de kerstvakantie wat informatie en screens komen van GTA Dead Zine, het filmpje ziet er namelijk erg leuk uit. Dat sfeertje heerst gewoon, alleen het is nog wel een beetje klein. Maar de vuurtoren is erg mooi. Reageren
Gangsta Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Het zou leuk zijn als er in de kerstvakantie wat informatie en screens komen van GTA Dead Zine, het filmpje ziet er namelijk erg leuk uit. Dat sfeertje heerst gewoon, alleen het is nog wel een beetje klein. Maar de vuurtoren is erg mooi. Het wordt nog mooier. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Zoals Gangstazzz zegt Het wordt nog mooier en misschien groter ? Of juist niet ? We verklappen niet te veel Daarom is het ook Dead Zone, de geheimzinnigheid heerst daar maar ook in ons topic En als er nog mensen zijn we zoeken nog steeds help. Stuur een PB naar White Gold of Black Force. Tom PS: Nog 3 posts Bewerkt: 19 december 2007 door .:TOM:. Reageren
White Gold Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Het zou leuk zijn als er in de kerstvakantie wat informatie en screens komen van GTA Dead Zine, het filmpje ziet er namelijk erg leuk uit. Dat sfeertje heerst gewoon, alleen het is nog wel een beetje klein. Maar de vuurtoren is erg mooi. In de kerstvakantie zal er als het goed is een nieuwe trailer of teaser verschijnen, maar niks is zeker, dat is nu zo leuk Het wordt nog mooier. En als er nog mensen zijn we zoeken nog steeds help. Stuur een PB naar White Gold of Black Force.PS: Nog 3 posts Momenteel hebben we even geen mensen nodig, voor nu is het allemaal nog wel genoeg, zo groot zijn we namelijk nog niet. Misschien dat we volgend jaar weer mensen nodig hebben, voor nu is het voldoende Greetz, WG. Reageren
Rivel Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Hij is zo uber vet! Ik kan niet wachten tot ie uitkomt. Mag ik joinen voor modellen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.