White Gold Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Hij is zo uber vet! Ik kan niet wachten tot ie uitkomt. Mag ik joinen voor modellen? Tot nu toe hebben we niet meer modellers nodig, aangezien we er nu genoeg hebben. Toch bedankt voor je reactie en je aanmelding, als we nog modellers nodig hebben zullen we in ieder geval aan jouw denken We hebben er momenteel genoeg, want we hebben een nieuwe modeller aangenomen. Dit keer is MartyCeha de gelukkige die is toegelaten bij ons team. Black Force en ik heten je van harte welkom en hopen dat je veel plezier moge beleven in ons team. Greetz, Black Force en White Gold! Reageren
White Gold Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Dubbelposten, jeej Maar, dat geeft voor deze ene keer niet, want ik heb een zeer heugelijke mededeling te doen. Galiorix is ons gejoind als car converter. Veel kan ik er nog niet over zeggen, behalve dat het een Monsterproject is. Black Force en ik heten je welkom in het team en hopen dat je ons vele auto's gaat brengen. Greetz, Black Force en White Gold. Bewerkt: 22 december 2007 door White Gold Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Woei, i'm in Bedankt WG, jullie gaan nog veel van me horen Greetz Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Hier een leuke monster update: Greetz Bewerkt: 23 december 2007 door Galiorix Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Dat ziet er leuk uit Galiorix, ga je dat met meer voertuigen doen? Bewerkt: 24 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
White Gold Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Woei man, dat is echt zo vet hé! Dat ziet er echt te gaaf uit! KUTGW! Ik kan niet wachten tot je volgende auto Alleen één ding, misschien kan je de pijpen wat meer naar binnen brengen, zodat ze niet al te veel uitsteken zoals ze nu doen, voor de rest is het te gek Overigens zijn deze screenshots in San Andreas zelf genomen, niet in Dead Zone ^^ Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Dat ziet er leuk uit Galiorix, ga je dat met meer voertuigen doen? Jazeker, ik heb nog wat leuke plannen. Woei man, dat is echt zo vet hé! Dat ziet er echt te gaaf uit! KUTGW! Ik kan niet wachten tot je volgende auto Alleen één ding, misschien kan je de pijpen wat meer naar binnen brengen, zodat ze niet al te veel uitsteken zoals ze nu doen, voor de rest is het te gek Overigens zijn deze screenshots in San Andreas zelf genomen, niet in Dead Zone ^^ Dat van die pijpen zat ik ook al over te denken, en aangezien de wagen nog niet 100% klaar is, zal ik dat nog even fixen Greetz Reageren
FerryN Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Geen zombies Maar, OG-Loc komt toch aardig in de buurt of niet?In ieder geval mogen we een nieuw lid verwelkomen! .:TOM:? we heten je van harte welkom en veel SCM plezier! Greetz, WG. Dus de mensen die jij hebt vermoord in de missies komen zeker terug? zoals Ryder en zoals je zelf zegt OG Loc En verder ziet het er geweldig uit! greetz Ferryn Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Kleine update, de grunge en reflectie zit er nu op, de damage models komen er ook aan Greetz Reageren
White Gold Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Dus de mensen die jij hebt vermoord in de missies komen zeker terug? zoals Ryder en zoals je zelf zegt OG LocEn verder ziet het er geweldig uit! greetz Ferryn OG Loc is niet dood gegaan, Ryder wel. Dus lijkt het me sterk dat Ryder terug komt, OG Loc is natuurlijk een optie. Het verhaal zal zich vanzelf uit de doeken doen volgend jaar Tevens bedankt voor het compliment! Kleine update, de grunge en reflectie zit er nu op, de damage models komen er ook aan Greetz Mooi, echt mooi! Greetz, WG. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Update: Hij is nu eigenlijk wel klaar Tijd voor de volgende wagen dus! Greetz BTW Dank aan Mythbuster voor de vele hulp op MSN, de uitlaten, het frame in het midden en de super charger. Zonder hem was dit nooit gelukt Bewerkt: 30 december 2007 door Galiorix Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ziet er goed uit Galiorix, hij is nog mooier dan gisteren. Met welke voertuigen zijn jullie van plan om dit nog meer te doen? Reageren
Black Force Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 nice galiorix, echt heel mooi. En Denkaanhenk, dat zie je vanzelf wel. Greetz, Black Force Reageren
White Gold Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ziet er goed uit Galiorix, hij is nog mooier dan gisteren. Met welke voertuigen zijn jullie van plan om dit nog meer te doen? Dat is zo geheim, dat ik het zelfs nog niet weet Ziet er goed uit Galiorix Mooi schademodel en alles ziet er gewoon te gek uit! Keep it up dude! We want more Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Zou ik me kunnen aanmelden voor Photoshopper? Ben namelijk helemaal weg van banners en avatars maken voor projecten ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.