White Gold Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Zou ik me kunnen aanmelden voor Photoshopper? Ben namelijk helemaal weg van banners en avatars maken voor projecten ! Ik zelf kan ook aardig goed PhotoShoppen dus dat zit wel snor, momenteel zoeken we dus geen PS'ers. Als we iemand nodig hebben weten we waar we aan kunnen kloppen. In ieder geval bedankt voor je aanbod. Greetz, WG. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik kan nu echt voor geen meter vooruit door mijn problemen met 3ds max en mijn pc die eerst 10× zo snel was, maar nu 20× zo langzaam is. Ik ga het proberen te fixen vandaag. Reageren
Black Force Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Zou ik me kunnen aanmelden voor Photoshopper? Ben namelijk helemaal weg van banners en avatars maken voor projecten ! Ik zelf kan ook aardig goed PhotoShoppen dus dat zit wel snor, momenteel zoeken we dus geen PS'ers. Als we iemand nodig hebben weten we waar we aan kunnen kloppen. In ieder geval bedankt voor je aanbod. Greetz, WG. Hij is wel heel goed hoor, en hij is mijn GTAforum vriend. Reageren
White Gold Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Beste mensen, dat ik en Black Force vertrokken zijn van dit forum betekent niet dat deze Modificatie dood is. Wij zullen verder gaan via gtaforums.com. Galiorix zal jullie misschien up-to-date houden, maar dat zien we nog wel. Maar houd in je hoofd, deze modificatie is niet DOOD! Greetz, WG. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Hoe bedoel je vertrokken ? Gewoon weg, nooit meer terugkomen ? Iets meer uitleg graag Tom Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Laat me niet achter! Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Hoe bedoel je vertrokken ? Gewoon weg, nooit meer terugkomen ?Iets meer uitleg graag Tom Wegens persoonlijke redenen zijn WG en BF vertrokken van dit forum, maar de redenen ga ik hier niet noemen, die moet je zelf maar vragen als 1 van de 2 online op MSN ofzo is. Overigens zal ik af en toe hier een update posten om te laten weten hoe het er voor staat Greetz Reageren
Black Force Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Op msn heb ik iedereen geblokt, ben nog berijkbaar via *zie msn in profiel*. Zie voor meer het GTAforum verslaving topic van typhoon. Farewell, Black Force Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Lol, de meeste houden het toch nooit lang vol. En om iedereen op MSN te blokken is onzin, want dat heeft Typhoon bij mij ook niet gedaan. Maarja de mod is gelukkig niet dood, straks krijg je weer een GTAForums.com verslaving. Reageren
White Gold Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) "Per 1 januari 2008 vertrek ik van dit forum. Dit omdat dit forum verdoezelt onder corruptie, zoals ik dat zie dan. 75% Van de elite van dit forum zit bij The Oceans en er zijn daar mensen uitgeschopt vanwege de onnozelste reden die ik ooit heb gehoord. Als ik de desbetreffende SL tenminste mag geloven. Ook domineert Dutchy de hele zooi, waarom had bijvoorbeeld NeoSyp een post ge-edit in The DuckDome private fora, hij zei daarin iets over The Oceans en dat vond "Jet" niet leuk (WTF, waarom kan zij die berichten daar zien??). Kom op zeg, waar is de democratie en het hele gebeuren met een ex-Ocean lid, dat nu bij The Duckdome zit is toch ook onvoorstelbaar. Kom op hé, ze kan zelfs niet tegen een grapje.. tjah en de rest van het forum... The DuckDome vind ik geweldig en zal ik dan ook het meest gaan missen. Maar de rest van het forum is voor mij gewoon corrupt, ja de modding fora ook uitgezonderd, maar in de rest overheersen veel andere dingen. Een forum moet een eenheid zijn, dat is dit niet. Veel te streng, commerciëel gericht en sommige SL+ zijn veel te regerend. Verder kun je het hele topic van Typhoon over GTAF verslaving nog eens door lezen. Wat hij zei heeft ook mij aan het denken gezet. Dan komt ook nog het vertrek van m'n beste GTAF vriend Black Force, met wie ik Dead Zone run, ook hij is vanwege een aantal van deze redenen (Dutchy ) vertrokken. Ik ga dus ook. Misschien dat ik ooit weer terugkom, dan zal ik mijzelf (als ik gekickt ben, want ik blijf hier voorlopig nog even zitten )ook weer terug aanmelden. Dus beste mensen, het gaat jullie goed en tot ziens Greetz, WG." Een bewerkte quote van mij uit het forum van The DuckDome. Dit is mijn mening en die heb je maar te respecteren. Verder hebben we dankzij de niet corrupte SL Galiorix een eigen forum die te bezoeken is en daar zullen jullie ook de nieuwste Updates te horen krijgen, voordat Galiorix ze hier post Verder block ik niemand van MSN en is iedereen vrij mij toe te voegen. Ik ga alleen hier weg Zodoende hebben jullie nu genoeg informatie over mijn vertrek en probeer hier niet verer over te discussiëren want dan wordt dit mooie topic, dat met liefde is opgericht , vervuild Greetz, WG Edit: Door een goede uitleg van PatrickW heb ik ontdekt dat het toch allemaal anders is dan het lijkt. Mijn post laat ik staan, want zo dacht ik er toen over, maar toch even deze edit. Bewerkt: 30 december 2007 door White Gold Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Jammer jongens, maar gaan we hier nog wel een beetje modden? Straks wordt dit één groot afscheidstopic en daarvoor zitten we niet op de goede plaats. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik was op vakantie En ik was dus ook aan het modden. Maar ik kan wel zeggen dat er vooruitgang is bij mij Ik zit nu op de PC van mijn pa, dus hier heb ik niets bij de hand. Maar morgen zal ik wel eens wat posten Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Er wordt zeker nog gemodt Wazuup Alleen is school juist begonnen en hebben de meeste nu eventjes geen tijd meer alhoewel ik wel kan aankondigen dat ik samen met White Gold op MTA Race heb gespeeld in Dead Zone, het is me gelukt custom models in MTA te krijgen dus . Wees wel zeker dat dit de oude MTA is niet de DM met ingebouwde functie voor custom models. Screenshots: Tom Btw Wazuup kan je riggen ? Bewerkt: 11 januari 2008 door .:TOM:. Reageren
Traser Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Is deathzone een Mta versie of een normale versie? Als het een normale versie is dan meld ik me aan voor: -Moddelen (niet te moeilijke dingen) -Photoshopper (mag alles zijn) -Moviemaker Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Is deathzone een Mta versie of een normale versie? Death Zone is gwn single player zoals elke andere TC maar ik heb MTA zo gemod dat we het ook online kunnen spelen. Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.