Traser Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dus bij deze meld ik me aan voor: -Moddelen (niet te moeilijke dingen) -Photoshopper (mag alles zijn) -Moviemaker icon_mrgreen.gif Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Natuurlijk mag je je mening geven over de dingen die ze laten zien. Maar als je mensen gaat beschuldigen van Rippen, willen we daar wel graag bewijzen van zien. Heb je die niet, dan kun je dat soort dingen niet zeggen. Nogmaals, je kritische mening geven is de bedoeling van een showroom topic, maar beschuldigen zonder bewijs en beledigen is zeker niet de bedoeling. Voor verdere discussie is m'n PM inbox beschikbaar, in dit topic gaan we weer verder met waar het voor bedoeld is. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Zouden deze posts met deze inbegrepen dan verwijderd mogen worden behalve mijn over MTA dan want nuja het topic word er niet mooier op Tom Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Rippen? Wie beschuldigd ons hier van rippen? Wie noemt dit geript ofzo? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Geen idee 1 of andere gek denk ik. Ziet er mooi uit Nu je het zegt, wat was zijn naam ook weer ? Tom Bewerkt: 11 januari 2008 door .:TOM:. Reageren
Black Force Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Beste fans en leden van Dead zone, Bij deze ben ik weer teruggekeerd naar GTAforum.nl na een korte periode van afwezigheid. Nu ik weer terug ben gekeerd zal ik de volledige verantwoording van dit topic op me nemen, door de leden word dus niks gepost aan screens of ander materiaal zonder mijn toesteming. Voor vragen ben ik vanaf morgen altijd berijkbaar op het MSN adres in mijn profiel. Laat dat bij deze dus duidelijk zijn, ook is het de bedoeling bij deze de voortgang weer wat sneller te laten verlopen. Hopelijk heb ik iedereen bij deze voldoende ingelicht, en nogmaals, voor vragen, nou ja, dat weten jullie nu onderhand wel denk ik. Greetz, Black Force Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik moest wel even wat posten anders zou niemand zien dat er vooruitgang was, en zou het wel eens gesloten kunnen worden Maar wel fijn dat je terug bent Black Force Reageren
Black Force Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik moest wel even wat posten anders zou niemand zien dat er vooruitgang was, en zou het wel eens gesloten kunnen worden Maar wel fijn dat je terug bent Black Force Jah, dat begrijp ik ook wel, het is ook heel goed dat je gewoon af en toe wat gepost hebt. Alleen vanaf nu zal ik dus weer de verantwoordelijkheid van dit topic op me nemen, dus zorg ik onder andere dat het up to date gehouden word en dat er af en toe wat geshowt word natuurlijk. Greetz, Black Force Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 ik kan niet w88 tot ik em kan downloade. alleen de trailer is wel kort. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Bij deze wil ik hier melden dat als iemand ervaring heeft met riggen gelieve contact op te nemen met mij M'n email staat in mijn profiel. Tom Reageren
DB10 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Deze mod lijkt me erg leuk, maar als ik het uit jou woorden begrijp White Gold is Blackforce dan nog steeds bij de mod of is hij ermee gestopt? Reageren
Puma Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Gezien de ideeën die hier opgedaan worden, de (ook al zijn het er nog niet zoveel) screens die hier worden geshowed en de megamokersharde trailer, denk ik dat dit, als er goed gede-bugged gaat worden, voor zover dat nodig zal zijn, een keigave mod gaat worden. En eh.. Als jullie nog eens voertuigen nodig hebben, jullie weten waar je moet zijn, hè? Gewoon even aan de bel trekken en een vliegende boot vliegt binnen 5 minuten uit de brievenbus op de deurmat. En ja, ik kan ook normale voertuigen maken... Denk ik... Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Is men blind? Ik vroeg toch om weer ontopic te gaan, en de eerstvolgende die het nog grappig vind om offtopic te posten krijgt 20% warning en een postblock voor de rest van de dag. Ik zie dat dit topic is geplaatst door WhiteGold, het lijkt me dus raar dat gta-pilot ineens leder wordt in plaats van White Gold. Die msn log screen zegt btw ook niets. Dit lossen jullie maar via pb of msn op, niet hier. Alle offtopic posts zijn verwijderd. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb alweer wat voooruitgang gemaakt, de M60 staat bijna goed ingame en ik ben bezig aan alweer een gebouw. Althans tot gisteren. Mijn PC doet het tijdelijk niet. Dus van mij komt eventjes niets de komende paar dagen. Reageren
Rivel Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hey! Mooie models, maar ligt de mod stil ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.