MartyCeha Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Mijn PC was gecrashed dus het is een hele tijd stil geweest bij mij... Ik heb ook de oude models moeten herstellen door de crash (ik had de texturen niet meer maar de models wel). Dus ik weet niet goed hoe het met de anderen zit (ik zie White Gold niet meer zo vaak), maar ík ben bezig. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Momenteel ligt mijn converteer werk eigenlijk eventjes stil omdat ik met andere modding zaken bezig ben. Misschien pak ik het over een paar weekjes weer op, als ik weer zin en tijd heb. Greetz Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik ben momenteel eventjes stil door school en gewoon men sociaal leven maar de mod licht niet stil. (Wel maar binnenkort dan waarschijnlijk) Met WG heb ik al evenmin contact als MC Ik zal de draad binnenkort wel weer oppikken. Tom Reageren
White Gold Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Geachte fans, trouwe volgelingen, dienaren en ander gespuis, Trots ben ik u te kunnen mededelen dat Dead Zone een onderdeel is geworden van een andere succesvolle modificatie, namelijk The Green Light District, oftewel GLD. Dead Zone zal helemaal ingebouwd worden in GLD met de nodige aanpassingen in de verhaallijn van DZ. Veel kan ik hier niet over verklappen, want dat zullen jullie zelf moeten ontdekken. Dead Zone zal gelijktijdig gereleased worden met GLD, wanneer dat moge zijn, dat weten wij zelf nog niet eens. Daarnaast zijn er de nodige wijzigingen aangebracht, wat het bestuur betreft. Black Force is er volledig uitgestapt en zet zich nu volledig in voor Mafia Stories, wij van Dead Zone wensen hem daar veel succes en kunnen niet wachten om zijn missie's te kunnen spelen (eventuele missie's van anderen natuurlijk ook ). Ikzelf, White Gold, blijf leider van het district Dead Zone en alles wat daarbij toebehoort. Het hele DZ team zal ondergaan in GLD en de leden kunnen contact opnemen met Nickonly voor de pass van het Privé Forum. Ik hoop dat de reacties hierop positief zullen zijn, de crew van GLD en van DZ is er in ieder geval blij mee, want wij weten dat wij allen zo beter af zijn. Dus reageer maar Mvg, het DZ team. *Mag ik de moderators erop attenderen dat na komend weekend dit topic verplaats mag worden naar het public gedeelte van het GLD-subforum en zouden jullie ook zo lief willen zijn om [ WIP l TC ] Grand Theft Auto: uit de naam te willen halen. Bij voorbaat dank ) >>> Door Wazuup: Tegen betaling altijd, pinnen kan nog steeds in mijn profiel.<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik wist het al sinds gisteren ofzo, maar het is geweldig om te horen dat de overhandelingen nu rond zijn Hopelijk word het toch nog iets moois Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.