Traser Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Td designs! De tutorialTutorialOucome:---TutorialsTutorialOutcomes------------------De tutorial TutorialDe outcome :--Tara reid enflameble TutorialTutorialoutcome--TutorialOutcomeGeen..--Tutorial : TutorialOutcome : --De TutorialTutorialDe Outcome--De tutorialTutorialoutcome--NEWEST!De tutorialTutorialOutcome-----TutorialoutcomeResult Reageren
Twankala Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb hier maar 1 woord voor: WOW! Het zijn ook alleen maar pracht signatures. Ik zal zeker nog een paar outcomes posten! Bedankt voor het maken! Reageren
BigM Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 W0W Zeer nice. Mooi tutorials. Veel mooiere uitkomsten. 11/10 Voor deze geheele topic. Netjes gedaan. Reageren
Traser Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 WoW,,, 11/10 xD Thnx Reageren
kuys Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Zeer kostbare postXD:D Ook van mij krijg je een 10/10:D Ik hou van dark art manipulation dus had die tutorial ook meteen gevolgd:D Hier mijn outcome : Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik vind ze wel gaan, de meeste vind ik erg overbelicht. Maar toch wel leuk voor de meeste mensen denk ik. Die Gitare vind ik BTW de mooiste Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik vind ze wel gaan, de meeste vind ik erg overbelicht.Maar toch wel leuk voor de meeste mensen denk ik. Die Gitare vind ik BTW de mooiste TZELFDE VOOR MIJ XD Reageren
ken9 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Voor die tut met de subwoofer heb je imageready of iets nodig hoet heet dat bij CS3 of zit het daar er niet bij? Reageren
Rullez Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Voor die tut met de subwoofer heb je imageready of iets nodig hoet heet dat bij CS3 of zit het daar er niet bij? Ja dat programma zit erbij. De volgende programma's krijg je bij Adobe Photoshop CS3: Adobe Bridge CS3, Adobe Device Central CS3, Adobe Extendscrip Tool kit 2 en Adobe Stock Photo's CS3, Adobe Imageready CS3. Reageren
Fallen_ Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ben beginner is beetje gelukt denk ik ; Reageren
T-Designz Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Mooie Tuts !!! Ik ga ze c-ker gebruiken ! Reageren
kxk90 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Mijn uitkomst: Bewerkt: 11 maart 2008 door kxk90 Reageren
SjaccoPopino Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Fantastische tutorials!! Ben twee weken geleden begonnen met photoshop, dus ben blij dat ik deze tutorials gevonden heb, vind ze erg mooi en leerzaam!! Heb er pas een gevolgd, maar ga de andere zeker ook nog doen! Hier het resultaat van de blown away tutorial: Reageren
.Phobia Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik moet zeggen dat je die eene tut van die naruto vector goed hebt geript . je ziet nog vanonder links onder jouw websites letters staan die jij er zeker niet hebtop gezet. voor de rest, goeie tuts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.