Traser Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ik moet zeggen dat je die eene tut van die naruto vector goed hebt geript .je ziet nog vanonder links onder jouw websites letters staan die jij er zeker niet hebtop gezet. voor de rest, goeie tuts Lol?.. Ik rip niks.. Dat was de render.. En er zat een Trademark op die render en die heb ik laten zitte. Reageren
BigM Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Als het waar is wat ik hier overal lees is jou site de moeite niet eens waard te bekijken, Jammer dat je het doet. Iedereen maakt foute, weet ik maar al te goed. Maar je moet er wel bij na denken man. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 De Subwoofer tut is te ondijdelijk om te lezen want ik kan het echt niks uit halen en ik wil het wel leren namelijk voor mijn sigs hoewel ik nu geen PS meer heb Reageren
Chimpansee Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Echt te gekke tuts !!! mijn come out,! Reageren
Traser Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Echt te gekke tuts !!!mijn come out,! Nice Outcomes, En voor De negatieve Reacties op mijn Topic, Ik rip niks.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.