Sjorszzz Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Ik was een beetje op internet aan het zoeken naar sneeuwmods voor Sa. Toen ik ineens dit ---> <---- vond. Een speciale editie Sa met sneeuw. En er staat bij dat er meer screenshots op de site zijn te vinden. ALLEEN STAAT DE SITE ER NERGENS BIJ Dus ik dacht misschien weet er wel iemand hier op dit forum welke site het is. Alvast bedankt. Bewerkt: 16 december 2007 door Joriz link naar mogelijk oplichting verwijderd. verkoop illegale gtasa
Arthis Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Er staat op de site: Meerdere foto`s op website : Mail voor de website link . Je kan als je op de afbeelding klikt ook nog wat meet screens zien. Het werkt als een soort foto gallerij Bewerkt: 16 december 2007 door m.r.gido
Joriz Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Op ons forum kan je gewoon de San Andreas Snow Mod gratis downloaden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42444
Recommended Posts