kevin software Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Hallo, Ik ben al dagen lang aan het probeeren om mijn live account in outlook te krijgen. Maar het lukt met niet egt. Ik gebruik Microsoft Outlook 2007 Groetjes kevin Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Wat lukt er dan precies niet? Reageren
kevin software Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Wat lukt er dan precies niet? Om mijn @live account in outlook te krijgen en zo mijn mail te lezen. Reageren
kevin software Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) DELETE POST Bewerkt: 16 december 2007 door kevin software Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 je moet geen pop3 e0mail aanmaken maar een HTTP dit is te selecteren in de wizzard 'e-mail toevoegen' hoe dat precies gaat in jou verzie weet ik niet want heb een andere, maar met een standaard pop3 instelling gaat dat inderdaad niet. hoop dat je iets verder komt. jeroen Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Net als een Hotmail adres wordt een Live adres niet geaccepteerd in Outlook. Echter, heb je Outlook 2003 of 2007 kan je van Microsoft de Outlook Connector downloaden. Deze tool zorgt ervoor dat je Hotmail en Live adressen in Outlook kan beheren. Na installatie van de tool importeer je je Live adres, en zou het gewoon moeten werken. Ik gebruik het nu ook al een tijdje, en zonder problemen.. Let er wel op dat je een legale versie van Windows en Office nodig hebt.. Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Net als een Hotmail adres wordt een Live adres niet geaccepteerd in Outlook. Echter, heb je Outlook 2003 of 2007 kan je van Microsoft de Outlook Connector downloaden. Deze tool zorgt ervoor dat je Hotmail en Live adressen in Outlook kan beheren.Na installatie van de tool importeer je je Live adres, en zou het gewoon moeten werken. Ik gebruik het nu ook al een tijdje, en zonder problemen.. Let er wel op dat je een legale versie van Windows en Office nodig hebt.. Let er wel op dat je een legale versie van Windows en Office nodig hebt.. Oh dat is ... Als je weet wat ik bedoel is er een andere manier?[/font] Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Je kunt een nieuw adres toevoegen of de eigenschappen van je huidig account wijzigen. Dat weet ik niet zeker want ik werkt niet met Outlook, maar ik dacht via Extra -> Accounts... Kies voor inkomende mail een HTTP server. Indien er een vakje onder komt, selecteer daar Hotmail. Of typ bij Inkomende Mail Server het volgende adres: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp Zie voor meer informatie hier. Dat is dan wel voor Outlook Express, maar het werkt ongeveer hetzelfde. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.