Jump to content

Xbox 360 storage


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo iedereen weet dat GTA's best wel veel memory innemen maar hoeveel zou dat zijn voor de Xbox 360.

Ik hoor het wel

:cya:

Bedoel je hiermee de grootte van de safefile, de benodigd intern geheugen of hoeveel het inneemt op de DVD?

Over alleen kan niemand een antwoord geven :puh:

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen weet dat GTA's best wel veel memory innemen maar hoeveel zou dat zijn voor de Xbox 360.

Ik hoor het wel

:cya:

ik weet niet waarom je dit wil wete

ik heb zelf een x360 premium (dus 20 gig)

ik denk niet zo heel veel zo rond de 5 mb maar het kan ook veel meer zijn ik ben er niet zeker van

maar op de ps2 had ik 32mb memory card en daar kon ik zoveel opslaan als ik maar wou maar zoals ik al zei mischien is dit bij dit spel wel heeeel anders

greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

de meeste savegames zijn volgens mij niet groter dan een paar mb. maak je dus maar geen zorgen

Nou wil ik niet betweterig zijn maar sommige games (zoals spider-man 3 op ps3 is 1500 mb) slaan ook nog data op van het spel, dus niet de savegames, maar extra's om het spel sneller te laten lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

de meeste savegames zijn volgens mij niet groter dan een paar mb. maak je dus maar geen zorgen

Nou wil ik niet betweterig zijn maar sommige games (zoals spider-man 3 op ps3 is 1500 mb) slaan ook nog data op van het spel, dus niet de savegames, maar extra's om het spel sneller te laten lopen.

We hebben het hier over de Xbox niet over PS3 je kan sony niet vergelijken met ms

Link to comment
Delen op andere websites

de meeste savegames zijn volgens mij niet groter dan een paar mb. maak je dus maar geen zorgen

Nou wil ik niet betweterig zijn maar sommige games (zoals spider-man 3 op ps3 is 1500 mb) slaan ook nog data op van het spel, dus niet de savegames, maar extra's om het spel sneller te laten lopen.

We hebben het hier over de Xbox niet over PS3 je kan sony niet vergelijken met ms

volgens mij doet alleen sony dat, blu-ray is dus eigenlijk helemaal niet zo goed. ze kunnen niet eens alles van het schijfje lezen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...