Jump to content

GTA IV mulitplayer


kooskansloos

Recommended Posts

Weet iemand wat we kunnen verwachten van de online multiplayer? Ik heb nog nooit gemultiplayed met een GTA, en kan me ook niet echt iets leuks verzinnen wat je moet doen! Een beetje rondrijden in een lege stad en elkaar afschieten lijkt me niet echt leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk wordt het net zoals als de gta . . stories versies op de psp hadden (deathmatch, team dm, race, limo protection, tank protection) alleen dan met wat meer spelers (waarschijnlijk 16, ik hoop meer) en er zullen ook wat meer speelmodes komen en alles wat uitgebrijder.

Het lijkt me iig wel heel leuk, alleen jammer dat het waarschijnlijk niet zoiets groots als mta of sa:mp wordt (150 man online, en bij mta eigen maps maken).

Link to comment
Delen op andere websites

Hopen dat ze objectives hebben. 16 tegen 16 man tegen elkaar, de een moet bijvoorbeeld een drugpand bewaken de andere moeten de drugs proberen te stelen. Alleen niet alleen met grof geweld maar gewoon een beetje stealth achtig. Bijvoorbeeld een bus in de stad jatten en dan net doen of je de weg kwijt bent ^_^ en vervolgens toeslaan. Wat ik wil zeggen: ALS het maar gevarieerd is!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...