.Sharingan Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Type: / Stijl: / Grootte: Als het kan verkleint worden, zodat ie in MSN past. Als icoontje. Afbeelding: / Tekst: / Rand: / Kleuren:/ Render (optioneel):/ Extra (optioneel):/ [ Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Volgens mij past het gewoon in MSN, weet je het zeker?? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik snap niet echt wat je wilt aangezien plaatje automatisch verkleint word denk ik niet dat er nog iets gebeuren moet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Hij kan zeker in msn. Maar dan is ie zo pixelig, ik zou graag willen hebben, dat het er vloeiend uit ziet. Reageren
M4X Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Hij kan zeker in msn. Maar dan is ie zo pixelig, ik zou graag willen hebben, dat het er vloeiend uit ziet. Doe ik wel voor je Maar moet de animatie er ook in blijven (ik weet niet of dat wel kan op msn)? Edit: @hieronder: oki bedankt. Dan begin ik meteen Bewerkt: 18 december 2007 door M4X Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Hij kan zeker in msn. Maar dan is ie zo pixelig, ik zou graag willen hebben, dat het er vloeiend uit ziet. Doe ik wel voor je Maar moet de animatie er ook in blijven (ik weet niet of dat wel kan op msn)? Animatie doet het niet op MSN Greetz Reageren
M4X Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) http://img46.imageshack.us/img46/5332/avaih8.jpg Bij mij is 't zo wat beter op msn, ik heb het even getest Edit: Ooh sorry, ik dacht als avatar Bewerkt: 19 december 2007 door M4X Reageren
Jon-asses Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Als je hem als emoticon wil vrees ik dat je niet al te goede kwaliteit zal verkrijgen. Hier heb ik mijne dan : Weet je, je kan beter heel dat plaatje in meerdere emoticons verdelen zodat je dat hele plaatje kan doen, ik heb het in 9 stukken verdeeld: Pfoeh wat een prutswerk was me dat , hopelijk lukt het. Toon het resultaat dan eens even wil je? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Je mag max. 5 aangepaste emoticons plaatsen, en jij hebt er al 9. Ik denk toch dat hij het maar moet doen met die kleinere. Of je moet ze in 4 stukken verdelen. Bewerkt: 19 december 2007 door 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.