GekkieJ01 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 (bewerkt) 3. Grand Theft Auto - 3 2. Grand Theft Auto - Vice City 1 Grand Theft Auto - Sanandreas Argumenten: Ik koos het themanummer van GTA Sanandreas op 1 omdat ik vind dat het themanummer het beste past bij het thema van GTA San Andreas zelf, ook in verband met met de Hoods - Gangs - Wapens - Drugs, daar gaat het in GTA SA zelf ook ook. Ook heb ik dat heb ik niet gemerkt aan de andere themasongs, dus dan denk je eigenlijk van '' waarom kies je hiervoor bij zo'n spel ''. Bewerkt: 2 januari 2011 door GekkieJ01 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 1. GTA IV 2. Vice City 3. GTA III De drie die ik genoemd heb zijn de enige GTA's die ik tot nu toe gespeeld heb. Ik weet nog dat toen ik IV voor het eerst in de console stopte en het spel zag opstarten, dat ik een gevoel kreeg van "Tsjakka, ik ga nu eindelijk GTA IV spelen." Klinkt misschien wat raar, maar zo was het nou eenmaal. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Ik vind die van GTA IV toch wel vett!De 2de die vn lcs Reageren
GTA_K Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 De beste vind ik toch die van GTA I. Maar die van VC vind ik ook goed en SA is nr. 3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 1. The Soviet Connection (IV) 2. Dark March (LCS) 3. Vice City Theme (VC) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 1. GTA Vice City 2. GTA Vice City Stories 2. Grand Theft Auto VC en VCS heb ik al heel vaak gehoord, maar nog blijf ik ze leuk vinden. Zo kan ik ook nog naar San Andreas theme (plaats 4 ) luisteren, maar komt de GTA IV theme nu al mijn strot uit. En ik heb nog niet eens zo heel vaak GTA IV gespeeld, was het vrij snel zat. Nu moet ik zeggen dat ik Grand Theft Auto theme song voorheen nog nooit gehoord heb, maar ik vind hem geweldig! Heb overigens nog een link verbeterd, die liep dood... Reageren
commando Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 ik moet zeggen dat ik ze allemaal wel even leuk vind Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 #01 | GTA III #02 | GTA Liberty City Stories #03 | GTA 2 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 1: GTA Vice City Stories!! 2: GTA IV 3: GTA San Andreas Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 1) GTA San Andreas 2) GTA IV 3) GTA Vice City Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 (bewerkt) 1. GTA Vice City theme 2. GTA San Andreas theme 3. GTA IV theme De themesong van Vice City vond ik altijd al een mooi deuntje hebben En de Themesong van San Andreas vond ik ook wel een mooie rap Bewerkt: 11 februari 2011 door vice infernusX Reageren
Doetho Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 (bewerkt) Moeilijk, Elke Theme heeft wel weer iets apparts. De beste vind ik nog die van GTA LCS en GTA IV. GTA LCS is echt zo'n maffia achtig. GTA IV brengt een appart gevoel bij mij op. En GTA 2 song doet me denken aan de goede oude tijden, mijn eerste GTA, de PS1. Daar is mij liefde voor GTA en PS uit voort gekomen owja en die van GTA TBoGT heeft gewoon een lekkere beat! Bewerkt: 12 februari 2011 door Doetho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.