3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 I <3 soundtrack gta IV Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 (bewerkt) Hé, een tijd geleden had ik de intentie hiervoor een mooi topic te maken. Nou ja, dit scheelt weer wat (opzoek)werk. In ieder geval: ik ben verliefd op de themesong van Liberty City Stories. Ik heb het spel nooit gespeeld, dus nostalgie of sfeer (wat het spel betreft) speelt niet mee in dit oordeel, ik vind het gewoon een ongelooflijk goed nummer. Hieronder staat 'ie: http://www.youtube.com/watch?v=7EcEcXPQZM4 Bewerkt: 28 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 vondt dat nummer ook super tof, heb het helaas in game nergens terug gevonden behalve bij opstarten. verder zijn de songs van alle gta's natuurlijk geweldig Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 heb het helaas in game nergens terug gevonden behalve bij opstarten. is het niet zo dat alle theme songs enkel bij de intro te horen zijn? Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 van 4 kon je hem tog ook op de radio horen, of ben ik nou gek? Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Heb hem nog niet op de radio gehoord, en nen hem nu voor de 2de keer aan het uitspelen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 van 4 kon je hem tog ook op de radio horen, of ben ik nou gek? Je kunt Pruitt Igoe (het liedje van de eerste trailer) op de radio horen in GTA IV maar dat is niet de theme song. De theme song van GTA IV is Soviet Connection van Michael Hunter Die ik trouwens geweldig vind, tesamen met Dark March van LCS mijn favoriet. Nog steeds. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 blijkbaar was ik tog gek, mijn excuses , alsnog een geweldig liedje Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 1. GTA IV 2. Vice City 3. GTA III De drie die ik genoemd heb zijn de enige GTA's die ik tot nu toe gespeeld heb. Inmiddels heb ik ook SA, LCS en VCS gespeeld, maar IV blijft mijn favoriet. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Die van IV vind ik wel vet, maar die van Vice City blijft voor mij toch de beste. VCS en LCS heb ik nooit gespeeld, maar dat klinkt ook zeker niet verkeerd Reageren
Dastard Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 De themesong van GTA IV is wel degelijk goed. Feit dat het zo goed gepaard gaat met de sfeer en de storyline van GTA IV is gewoon ongeloofelijk. Ook die ambient-track dat je hoort als je het map-menu bekijkt vind'k goed. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Mijn top 3 is: 1. GTA LCS 2. GTA IV 3. GTA SA Reageren
JJ-B Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Ik vind ze allemaal wel leuk. Maar ik vind niet echt 1 echt de beste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.